فرماندار رشت:

پایش کیفیت جاده ها باعث توسعه شهرستان رشت می شود

فرماندار رشت در بازدید از دو پروژه در حال انجام حوزه عمران جاده‌ای، گفت: پایش کیفیت و بهسازی مستمر جاده‌های پرتردد و رفع نقاط حادثه خیز، ضمن افزایش رضایت عمومی از روانی ترافیک جاده ها، تحول در توسعه شهرستان را به دنبال خواهد داشت.

پایش کیفیت جاده ها باعث توسعه شهرستان رشت می شود

به گزارش ۸دی،حمیدرضا امام پناهی ضمن حضور در دو بخش لشت نشاء و خشکبیجار، در جریان چگونگی انجام و مراحل پیشرفت عملیات روکش آسفالت محور زیباکنار به امین آباد و پروژه تعریض پل چپر پرد قرار گرفت.

وی در جریان بازدید از دو پروژه در حال انجام حوزه عمران جاده ای شهرستان، با اشاره به مشکلات ناشی از حجم بالای ترافیک محورهای رشت بخصوص در ایام تعطیل، تاکید کرد: با توجه به اینکه پروژه های راه سازی در زمره پروژه های هزینه بر و زیرساختی قرار دارند؛ توجه به مدیریت زمان، سرعت بخشی به روند اجرا و جلوگیری از تحمیل هزینه های اضافی ناشی از تاخیر در اتمام پروژه ها باید در دستور کار دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران قرار داشته باشد.

امام پناهی با یادآوری ظرفیت بالای گردشگری و مزایای مناسب بازرگانی رشت از جمله نزدیکی به منطقه آزاد و برخورداری از خط ریلی، گفت: ارتقاء شاخص های برخورداری از راه های مناسب، نقش مهمی در بهبود سرمایه گذاری و تسریع در روند توسعه و عمران منطقه دارد.

فرماندار رشت با اشاره به ارتباط مستقیم راه با شکوفایی در حوزه‌های اقتصادی و گردشگری، خاطرنشان کرد: راه مناسب و با کیفیت، لازمه تولید ثروت در هر منطقه می باشد.

وی توجه به سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها را از جمله شاخص‌های اقدام جهادی دستگاه‌ها در رفع مشکلات عنوان و از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در راستای ارائه خدمات بیشتر به شهروندان تقدیر کرد.

با بهره‌برداری از ۲ کیلو‌متر روکش آسفالت محور زیباکنار به امین آباد و همچنین عملیات تعریض پل چپرپرد که مجموعاً با هزینه‌ای بالغ بر ۷/۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال انجام اند؛ شاهد روان سازی تردد و رفع گره ترافیکی در این نقاط خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه