فرمانده سپاه قدس گیلان:

نیروهای زیادی وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند/ انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش آموزش و پرورش در‌ پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، گفت: در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند که این امر مشکلاتی را برای مردم و خانواده ها در حوزه تربیتی ایجاد کرده است.

نیروهای زیادی وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند/ انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست مجمع و هئیت اندیشه‌ورز استاد یاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) اظهار کرد: اگر حمایت حضرت زهرا از ولایت نبود امروز شاید اثری از اسلام نبود.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد نا امیدی در کشور است، گفت: استکبار از طریق فضای مجازی و جنگ شناختی سعی دارد بر روی ذهن جوانان این کشور تاثیر بگذارد لذا برای مقابله برای انجام اینکار باید به جهاد تبیین توجه کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اجرای برنامه‌های بسیج در آموزش و پرورش افزود:
سپاه یک بخشی را در آموزش و پرورش برعهده دارد که آن حمایت از برنامه های بسیج است که به این منظور اقدامات خوبی در حوزه توجه به دانش آموزان به ویژه در مقاطع ابتدایی در آموزش و پرورش انجام شده است.

در سال های گذشته نیروهای زیادی وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند

عبدالله‌پور نقش آموزش و پرورش در‌ پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو وارد آموزش و پرورش شدند که هیچ ارتباطی با معلمی نداشتند که این امر مشکلاتی را برای مردم و خانواده ها در حوزه تربیتی ایجاد کرده است.

انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

وی با انتقاد از عدم اجرای درست سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بیان کرد: با اینکه ۱۰ سال از نوشتن و نگرانش سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش می‌گذرد، ولی تاکنون این سند در کشور اجرایی نشده است و در صورت اجرا چندین سال طول خواهد انجامید که جای بسیار تاسف دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش مهم علما و ائمه جمعه در مباحث فرهنگی گفت: حوزه تربیتی کار علما و ائمه جمعه است به این منظور در مباحث فرهنگی و اجتماعی، امام جمعه باید محور باشد.

نقطه ضعف ایران در عصر کنونی فضای مجازی است

عبدالله‌پور با بیان اینکه نقطه ضعف ایران در عصر کنونی، فضای مجازی است، گفت: دشمن در هیچ عرصه‌ای حتی فرهنگی توان شکست و غلبه بر جمهوری اسلامی را ندارد ولی برای جبران این کاستی سعی دارد از طریق قدرت رسانه و جوانی برای روی جوانان این مرز و بوم تاثیر منفی بگذارد که باید با آن مقابله شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه