بیانیه تشکل اسلامی استادان دانشگاه آزاد لاهیجان در خصوص اغتشاشات

تشکل اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، بسیج اساتید و کمیسیون امور بانوان واحد در خصوص حوادث اخیری که در کشور رخ داده است، بیانیه‌ای منتشر کرد.

بیانیه تشکل اسلامی استادان دانشگاه آزاد لاهیجان در خصوص اغتشاشات

به گزارش ۸دی، تشکل اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، بسیج اساتید و کمیسیون امور بانوان واحد در خصوص حوادث اخیری که در کشور رخ داده است، بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
مِّنَ ٱلمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلا( سوره احزاب آیه ۲۳)

۱. کل جمهوری اسلامی حرم است و ملت ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای حفظه الله از این غائله نیز با سربلندی بیرون خواهد آمد.

۲. استکبار جهانی به رهبری آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و دولت های وابسته به آنان که همواره به دنبال ایجاد شکافت بین ملت و تجزیه کشور عزیزمان هستند، از این واقعه سوء استفاده نمودند و مسئله حجاب و حادثه دلخراش مرحومه امینی را شروعی برای رسیدن به اهداف پلید خود قرار دادند.

۳.از حمایت همه جانبه مردم غیرتمند و همیشه در صحنه جهت خنثی سازی اهداف دشمنان تشکر و قدردانی می نماییم.

۴.از مجموعه نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت پایدار تقدیر و تشکر می نماییم و از نیروهای همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انهدام گروهک های تجزیه طلب تجلیل به عمل می آوریم.

۵. همدردی صمیمانه خود را با خانواده مرحومه مهسا امینی اعلام می کنیم و عنوان می داریم که این حادثه سخت، قلب ملت ایران را جریحه دار کرد.

۶. حمایت همه جانبه خود را از حافظان نظم و امنیت اعلام می نماییم.

۷. برخی از جریانات فرصت طلب در این حادثه به دنبال آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی بودند و منتظر روشن شدن واقعیت های حادثه مرحومه امینی نماندند و زمینه اغتشاش و هتک حرمت ها را فراهم کردند.

۸. نیاز به تحلیل آسیب شناسانه و جامعه شناختی حوادث اخیر جهت تبیین و روشنگری نسل جوان و دانشجو احساس می گردد و نقش دانشگاه و دانشگاهیان در این زمینه بسیار مهم خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه