فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

هدف از اغتشاشات سال گذشته نابودی ایران بود

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: اسرائیلی‌ها پیام می‌دادند که ایران را باید متلاشی کرد اما دهه هشتادی‌های ما پاپس کشیدند و زیر بار این حرف‌ها نرفتند.

هدف از اغتشاشات سال گذشته نابودی ایران بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» حمیدرضا جلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یک مناظره اینترنتی با حاتم قادری از پشت پرده اغتشاشات پاییزی در سال گذشته برداشته و می‌گوید هدف از آشوب‌های سال قبل نابودی ایران بوده است.

 این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به طرح تجزیه ایران از سوی دشمنان گفت: کشور ایران پفک نیست که بتوان آن را تقسیم کرد، نباید کشور را به مخاطره انداخت سال قبل من ۱۰۰ روز آشوب را مانیتور می‌کردم و مشاهده کردم که رسانه‌های فارسی‌زبان اسرائیلی شبانه‌روزی به کانون‌های شورشی (مرتبط با گروهک تروریستی منافقین) پیام می‌دادند که ایران را باید متلاشی کرد؛ اما خوشبختانه دهه هشتادی‌های ما پا پس کشیدند و زیر بار این حرف‌ها نرفتند.

 جلایی‌پور با اشاره به پروژه عبری – آمریکایی در آشوب‌های پاییزی گفت: من معتقدم که اسرائیل با راست جنگ‌طلب آمریکا (دارودسته ترامپ) روی هم ریخته تا ایران را از بین ببرد، رصدهای من نشان می‌داد که وقتی کسی با کانون‌های شورشی در ارتباط است؛ یعنی چه اشکالی دارد که در ایران شورش شود، نیروهای سیاسی در ایران باید به این موضوع توجه کنند که عدم تناسب و نسل‌کشی در غزه در جریان است و دنیا فقط تماشا می‌کند.

 فرماندار سابق شهر نقده با بیان یک خاطره قدیمی پرده از تحرک تروریست‌ها برداشته و گفت: من یادم هست که دو ماه پس از انقلاب که هنوز قانون اساسی شکل نگرفته بود همین گروه‌های تروریستی مثل کومله و حزب دموکرات کردستان که خودشان را پیشرو نامیده و در نشست جورج تاون هم حاضر بودند در خیابان سر می‌بریدند! هدف از این کار تخلیه شهر بود تا سه پادگان نقده دست تروریست‌ها بیفتد، باید نگران تکرار این رفتارها از سوی براندازان بود.

 این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب ادامه داد: حتی نیروهایی که در داخل حکومت نیز حضور ندارند باید احساس مسئولیت کرده و اجازه ندهند عده‌ای از بیرون نقشه نابودی ایران را بکشند.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه