افشاگری بستگان نیکا شاکرمی علیه یکدیگر

بعد از گذشت یک سال از ناکامی آشوبگران، جنجال‌آفرینان وقایع سال گذشته در حال افشاگری علیه یکدیگر هستند که آخرین مورد آن مربوط به خانواده نیکا شاکرمی است.

افشاگری بستگان نیکا شاکرمی علیه یکدیگر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» بعد از گذشت یک سال از ناکامی آشوبگران و در شرایطی که دیگر نه افکار عمومی و نه محافل خارج از کشور، برای هوچی‌گری‌ها وقعی نمی‌نهند، پشت‌پرده‌ها در حال روشن‌شدن است و جنجال‌آفرینان وقایع سال گذشته در حال افشاگری علیه یکدیگر هستند.

در تازه‌ترین مورد، آیدا شاکرمی خواهر نیکا شاکرمی (که سال گذشته بعد از پرت‌شدن از ساختمانی بر اثر خودکشی جان باخت؛ اما خانواده وی تلاش کردند مرگ او را قتل جا بزنند)، در اعتراض به سوءاستفاده‌های آتش شاکرمی (خاله نیکا) از وی، در اینستاگرام واکنش نشان داده و او را پست‌فطرتی معرفی کرده که در زمان حیات و بعد از فوت نیکا از وی در حال سوءاستفاده بوده است!

آتش شاکرمی هم در جواب وی، از احتمال روکردن پرونده نیکا سخن گفت و نوشت: زندگی نیکا رو با تمام مستنداتش ثبت کردم. مستندات که میدانی یعنی چه؟ بذار یه کم برات بازشون کنم. مستندات یعنی پرونده مدرسه و مشاور نیکا، پرونده پزشکی نیکا، فایل‌های صوتی از آدم‌هایی که فکرشو نمی‌کنی… به جوجوم قول دادم با تو و نسرین همون کاری رو بکنم که با نیکا کردین…


در آن‌سوی ماجرا؛ آیدا شاکرمی هم خاله خود را تهدید کرد که دروغ‌هایی که تاکنون گفته را برملا خواهد کرد!


اینکه آتش شاکرمی می‌خواهد چه چیزی را علیه متوفایی که یک سال با اسم او کاسبی کرده افشا کند مشخص نیست اما؛ صحبت از پرونده پزشکی و مشاور آن مرحومه و همچنین ادعای دور انداخته شدن از سمت خانواده، خودکشی وی بر اثر اختلافات خانوادگی و وضعیت ناپایدار و نابسامانی که در آن به سر می‌برده نشان می‌دهد که پشت پرده ماجرا به این سادگی‌ها هم نیست.

اسنادی که اوایل آبان سال گذشته از گوشی همراه مرحومه نیکا شاکرمی استخراج شده و با دستور مقام قضائی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار گرفته است؛ فرضیه خودکشی این دختر را قوی‌تر کرده و نشان می‌دهد خانواده او نیز قبل از اینکه وارد فضای رسانه‌ای شوند این احتمال را داده‌اند.

انتهای خبر/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه