از سوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان صورت گرفت؛

محکومیت اقدام اخیر در همایش تجلیل از جوانان نخبه گیلان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان طی صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر در همایش تجلیل از جوانان نخبه استان گیلان را محکوم کرد.

محکومیت اقدام اخیر در همایش تجلیل از جوانان نخبه گیلان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان طی صدور بیانیه‌ای اقدام اخیر در همایش تجلیل از جوانان نخبه استان گیلان را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی

در استان مظلوم، اما مقتدر گیلان که مدال ولایت‌مداری و بصیرت از امامین انقلاب داشته و صدالبته اولین نمونهٔ کوچک جمهوری اسلامی توسط میرزا یونس را به نمایش گذارده جای تقدیر از هنجارشکنان و حامیان فتنه نیست.

در اقدامی عجیب و صدالبته دور از انتظار و شأنیت مجموعهٔ اجرایی استان در روز گذشته از شخصی قدردانی گردید که در جنبش هتاکان و اغتشاشات سال گذشته به گواهی اسناد موجود حمایت تمام‌قد نموده و تاکنون نسبت به اقدامات خود هیچگونه اظهار ندامت و پشیمانی ننموده است.

حال این پرسش به وجود آمده است که بانیان این تقدیر با چه نیتی این امر را برنامه‌ریزی نموده‌اند تا با دستان استاندار گیلان این اتفاق رقم بخورد؟ آیا مسئولین برگزاری این برنامه که مشخصاً مدیرکل ورزش و جوانان می‌باشد هیچگونه نظارتی بر این اتفاق نداشته و آیا معاونت مربوطه این اداره کل در استعلام و ارزیابی شاخص‌ها اهتمامی داشته است؟! یا به این زودی چشم بر اغتشاشات تلخ سال گذشته و شهدای مدافع امنیت کشور و استان بسته، و از حامیان آن در یک مراسم رسمی با حضور مسئولین عالی‌رتبهٔ استانی چنین تقدیری به عمل‌آورده است؟!

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان ضمن محکوم نمودن این اقدام از استاندار محترم تقاضای برخورد با عاملین این هتک حرمت به ساحت مقدس مردم ولایت‌مدار و بصیر گیلان و همهٔ حافظین امنیت و خانواده‌های شهدای گرانقدر مدافع امنیت را داشته تا دیگر شاهد چنین موارد تلخی در استانی که بیش از هشت هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است، نباشیم.

والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
نمیدونم استانداری چه خبره چقدر هشدار بدیم چقدر اعتراض کنیم دیگه
در حاشیه