طی بیانیه‌ای مطرح شد؛

ایران پای تمامیت ارضی کشور ایستاده است

در بیانیه مشترک هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی گیلان و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آمده است: جمهوری اسلامی پای تمامیت ارضی کشور ایستاده و پهنه سراسر عزت ایران قوی را بیش از گذشته صیانت خواهد نمود.

ایران پای تمامیت ارضی کشور ایستاده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی گیلان و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بیانیه‌ای مشترک صادر کردند.

بسم‌الله العلی العظیم

بیانیه مشترک روسیه و سه کشور عربی در نشست مراکش موجب خشم عمومی و واکنش ملت شریف ایران شده است! کشورهای حاضر در مجمع همکاری عرب و کشورهای چین و روسیه بدانند که ملت ایران در مقابل زیاده‌خواهی و جسارت به مرزهای ایران قدمی عقب نخواهد نشست!

اساساً همه کشورهای جهان به خصوص امارات باید بدانند که ایران جابه‌جایی و کاهش خاک خود را حتی به دست هم‌خون و هم‌وطن خود نیز حرام می‌داند چه برسد سازمان ملل و یا هر گونه مرجع بین‌المللی دیگری!

این موضوع برای بار دوم است که توسط روسیه و اعراب در چندماهه اخیر تکرار می‌شود و یقیناً ملت شریف ایران و به خصوص دانشجویان انقلابی ایران تمام همکاری‌های مشترک و دوستانه با روسیه را نادیده می‌گیرند و در صدد اقدامات قاطع‌تر به این اقدامات غیردوستانه برمی‌آیند!

از مقامات مسکو باید سؤال شود که اگر ایران در بیانیه مشترک با اوکراین و گرجستان اشغال مناطق لوهانسک و دونتسک و آبخازیا و اوستیای جنوبی بیانیه مشترک بدهد، چه واکنشی از خود نشان خواهند داد؟

حال‌آنکه مناطق نامبرده جزء خاک این کشور نبوده و توسط مسکو اشغال شده‌اند، اما جزایر سه‌گانه از زمان باستان تا اکنون جزء لاینفک و جدانشدنی ایران عزیز ما بوده است!

جمهوری اسلامی پای تمامیت ارضی کشور ایستاده و پهنه سراسر عزت ایران قوی را بیش از گذشته صیانت خواهد نمود.

والسلام علیکم و رحمه‌الله
هسته‌های بین‌الملل بسیج دانشجویی استان گیلان
و شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه