به مناسبت فرارسیدن آغاز دهه مبارک فجر منتشر شد؛

دهه فجر فصل طلایی حیات طیبه مردم است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن و آغاز دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

دهه فجر فصل طلایی حیات طیبه مردم است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن و آغاز دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد که در این بیانیه آمده است: ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی استان گیلان، از عموم مردم ولایت‌مدار و بابصیرت استان دعوت می‌شود با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌های دهه فجر امسال، مجدد وفاداری و پایبندی خویش به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی ایجاد شور و نشاط اجتماعی با هدف خلق دو حماسه بزرگ و باشکوه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار انقلاب اسلامی در استان گیلان بیفزایند.

 متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

یوم‌الله دوازدهم بهمن برای مردم مسلمان و انقلابی ایران یادآور روز بزرگ و خاطره‌انگیز استقبال از پیشوا و مرجع عالی‌قدر جهان امام خمینی (رحمت‌الله علیه) پس از سال‌ها دوری از وطن است. در این روز تاریخی و به‌یادماندنی شور و نشاط معنوی جای‌جای میهن اسلامی را فراگرفت و کشور یکپارچه میزبان مراد ملت خداجو و مبارز ایران شد و یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر رقم خورد. میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ با قدوم مبارک امام بزرگوار مزین گشت و غم و اندوه سال‌ها دوری و تبعید ایشان از وطن با استقبال پرشور و میلیونی ایرانیان از قلب‌ها و تن‌ها زدوده شد.

با ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن و استقبال باشکوه و بی‌نظیر مردم، پیکره پوشالی استکبار جهانی لرزید و کاخ ظلمانی ۲۵۰۰ساله رژیم ستم‌شاهی فروپاشید و پیام الهی پیروزی حق بر باطل به جهانیان مخابره شد. رهبری پیامبرگونه امام خمینی (رحمت‌الله علیه)، پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام سلطه و استکبار جهانی را ناامید و مستأصل کرد و نور امید را بر دل‌های مسلمانان، مستضعفان، مبارزان و آزادی‌خواهان جهان تاباند.

با کوتاه‌شدن دستان ناپاک و چپاولگر استکبار جهانی و احیای احکام اسلامی و معارف الهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فصل طلایی حیات طیبه مردم شریف و سرفراز ایران آغاز گردید و به لطف الهی در سایه رهبری داهیانه امامین انقلاب اسلامی استمرار یافت. امروز اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی در چهل و پنجمین سال پیروزی به برکت خون پاک بیش از ۲۰۰ هزار شهید والامقام همچون سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی زبانزد جهانیان است و ایران اسلامی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به قله پیشرفت و تعالی نزدیک است تا ان‌شاءالله زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) فراهم گردد.

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین شخصیت الهی و برجسته معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و سیره الهی ایشان، بیان آرمان والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان است. بی‌شک این امر اهتمام جدی اساتید حوزوی و دانشگاهی، محققان، پژوهشگران، نویسندگان، خطبا و گویندگان و بهره‌گیری از ظرفیت حوزه و دانشگاه، مساجد و مدارس، رسانه‌ها و فضای مجازی و بهره‌مندی از زبان گویا و مانای هنر را می‌طلبد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی استان گیلان، از عموم مردم ولایت‌مدار و بابصیرت استان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌های دهه فجر سال جاری ضمن ابراز مجدد وفاداری و پایبندی خویش به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و زمینه‌سازی ایجاد شور و نشاط اجتماعی به‌منظور خلق دو حماسه بزرگ و باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند، برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار انقلاب اسلامی در استان گیلان بیفزایند. مراسم استانی بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن در گلزار شهدای شهر رشت برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه