مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای اعزام ۳۰۰۰ دانشجوی بسیجی به اردوی راهیان نور

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان از اعزام ۴۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته تا پایان سال ۳ هزار دانشجو به این اردو اعزام می‌شوند.

برنامه‌ریزی برای اعزام ۳۰۰۰ دانشجوی بسیجی به اردوی راهیان نور

اکبر محمدی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه اعزام دانشجویان بسیجی به اردوی راهیان نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی»، اظهار کرد: ۴۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۲۶۰ نفر دانشجوی بسیجی دختر هستند، افزود: ۱۹۰ نفر از زائر مناطق هشت سال دفاع مقدس هم دانشجوی پسر هستند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان تصریح کرد: این دانشجویان در قالب ۱۵ دستگاه اتوبوس امروز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت (پل تالشان) به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانشجویان از امروز تا ۲۷ بهمن از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد، افزود: مناطق در نظر گرفته شده جهت بازدید دانشجویان شامل فکه، طلائیه و اروند است.

محمدی‌پور با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی مختلفی برای دانشجویان در مناطق یاد شده در نظر گرفته شده است، ادامه داد: حاج حسین یکتا از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس برنامه شب‌های بله برون را روایتگری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پادگان میشداغ (شبیه‌سازی عملیات دفاع مقدس در این پادگان) را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته برای دانشجویان عنوان کرد و گفت: برنامه راهیان پیشرفت هم برای دانشجویان هم در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه تا پایان سال جاری دو مرحله اعزام دانشجویی دیگر به مناطق هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، ادامه داد: این اعزام‌ها از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند و ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: در مجموع اعزام سه هزار دانشجو در قالب سه اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده است.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه