مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

دانشجو نماد استعمارستیزی و عینیت‌بخشی به آرمان‌های انقلاب است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، گفت: دانشجو نه‌تنها نماد استعمارستیزی است، بلکه نماد دانش و روشنایی‌بخشی به آرمان‌های بلند انقلاب و همچنین موفقیت‌های علمی و معنوی است.

دانشجو نماد استعمارستیزی و عینیت‌بخشی به آرمان‌های انقلاب است

علیرضا حسن خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با گرامیداشت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجو نماد استعمارستیزی و عینیت‌بخشی به آرمان‌های بلند انقلاب است.

وی افزود: به نظر بنده دانشجو نه‌تنها نماد استعمارستیزی است، بلکه نماد دانش و روشنایی‌بخشی به آرمان‌های بلند انقلاب و همچنین موفقیت‌های علمی و معنوی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه سیاست‌زدگی زیبنده دانشجویان نیست، گفت: دانشجویان باید سیاست‌زدگی و سیاست‌بازی را که به‌هیچ‌وجه مورد تأیید نیست نار بگذارند و سیاست‌گری و برخوردار شدن از قدرت فهم و تحلیل سیاسی را که نیاز مبرم جامعه امروز است پیش گیرند.

حسن‌خواه تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند برای بسیاری از مسائل تحلیل ارائه دهند و برایشان راه‌حل پیشنهاد کنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان با بیان اینکه ۱۶ آذرماه به نام دانشجویان که مؤذنان جامعه ثبت گردیده است که در تاریخ بشریت مهر آرمان‌خواهی و عدالت‌خواهی را محکم‌تر کرد، بیان کرد: در حادثه شهادت شهدای بزرگ ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ که دانشجویان در اعتراض به حضور مستکبرانه نیکسون معاون رئیس‌جمهور وقت آمریکا در ایران به خون غلتیدند، ریشه‌های جنبش‌های دانشجویی عمق یافت و در روزهای منتهی به انقلاب، جوانه زد.

حسن‌خواه تأکید کرد: آنچه که در ۱۶ آذرماه سال ۱۳۳۲ جوانه زد امروز به یک درخت تناور تبدیل‌شده که بارور شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه ۱۶ آذرماه نماد استکبارستیزی است، تصریح کرد: این حائز اهمیت است که استکبارستیزی با جنبش دانشجویی گره‌خورده است.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر ماهیتی ضدآمریکایی دارد، اظهار کرد: ۱۶ آذر نشان‌دهنده این است که دانشجو در جامعه زنده است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: دانشجو با مطالبه‌گری‌هایش برای تحولات تلاش می‌کند این در حالی است که باید بیش از این برای تعالی نظام اسلامی تلاش کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
خادم
احسنت
در حاشیه