معاون وزیر راه و شهرسازی:

برای تکمیل آزاد راه رشت – قزوین به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در این پروژه هزینه شده است، گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین اعتبار نیاز بوده که بخشی از آن در مصوبات سفر هیئت دولت پیش بینی شده است.

برای تکمیل آزاد راه رشت – قزوین به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

به گزارش ۸دی،خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دو قطعه باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین در رودبار اظهار کرد: بهره برداری کامل آزادراه رشت – قزوین جز اولویت‌های دولت سیزدهم است و به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی در ادامه به معوقات پیمانکار پروژه اشاره کرد و از پرداخت معوقات وی در روزهای آتی خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات بیشتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین بیان کرد: از ۸ کیلومتر باقیمانده این پروژه ۵ کیلومتر آن تونل و بسیار صعب العبور بوده و همین موضوع روند کار را کند کرده است.

خادمی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع دولتی در این پروژه هزینه شده است، گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برای بهره برداری باقیمانده پروژه آزادراه رشت – قزوین اعتبار نیاز بوده که بخشی از آن در مصوبات سفر هیئت دولت پیش بینی شده است.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در تأمین مالی اجرای پروژه آزادراه رشت – قزوین افزود: با رفع محدودیت مالی و اعتباری اجرای پروژه سرعت بخشیده می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی، ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه رشت – قزوین را گلوگاه ترافیک در ایام مختلف عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از باقیمانده آزادراه بخش عمده‌ای از مشکل ترافیک شمال غرب کشور برطرف می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه