آیت الله فلاحتی: قدرت و توانمندی نیروی دریایی در برابر قدرت های جهانی ستودنی است

آیت الله فلاحتی در دیدار با امیر دریادار ایرانی گفت: قدرت و توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت‌های جهانی ستودنی است.

آیت الله فلاحتی: قدرت و توانمندی نیروی دریایی در برابر قدرت های جهانی ستودنی است

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت با تاکید بر اهمیت جذب، پرورش و تربیت نیرو‌های توانمند، تحصیلکرده و صاحب ایده در قسمت‌های مختلف به ویژه در رده‌های مدیریتی کلان گفت: تربیت نیرو‌های با ایمان، با خدا، ولایتمدار و انقلابی برای پیشبرد اهداف اسلام و نظام راهبردی و ضروری است.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش با داشتن کادر و پرسنل مجرب در تمام زمینه‌ها و برهه‌ها از جمله خدمات درمانی کمک‌های خوبی به مردم کرده است که با تقویت امکانات قطعا اثرگذارتر خواهد بود.

آیت الله فلاحتی نیروی دریایی را چشم و گوش بیدار کشور در مرز‌های آبی دانست و بیان کرد: قدرت و توانمندی نیروی دریاییرا در برابر قدرت‌های جهانی ستود.

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم با بیان اینکه یکی از نشانه‌های قوی بودن، داشتن دشمن است گفت: امروز ایران اسلامی به دلیل قدرتمند بودن در زمینه‌های مختلف، دشمنان زیادی دارد که این امری طبیعی است.

وی با اشاره به برکات نظام در زمینه‌های مختلف افزود: در حوزه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن یگان و ناوشکن‌های متعدد در آب‌های مختلف، برنامه ها، رزمایش‌ها و ماموریت‌های تاریخ ساز برای نظام و همچنین داشتن طرح‌های دانش بنیان در حوزه‌های سطحی و پهبادی خبر‌ها و دستاورد‌های خوبی پیش رو داریم.

 فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران کادرسازی و توجه به جوانگرایی و استفاده از نیرو‌های کارآمد را از دیگر اتفاقات مهم در حوزه نیروی دریایی دانست.

وی همچنین توجه به حوزه عقیدتی – سیاسی در رده‌های مختلف نیروی وظیفه، دانش آموزی، دانشجویی، کارکنان و خانواده را ازاولویتهای مهم این نهاد دانست و گفت: قطعا تفکر انقلابی و جهادی می‌تواند موجب تقویت ایمان و ایستادگی در تمام شرایط و بحران‌ها باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه