نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

نیروی دریایی ایران در اوج قدرت و اقتدار است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عظمت و اقتدار است و این عظمت به‌گونه‌ای است که در هیچ دوره از تاریخ گذشته ایران شاهدش نبودیم.

نیروی دریایی ایران در اوج قدرت و اقتدار است

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در جمع فرماندهی و کارکنان منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) نداجا انزلی، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز از عظمت و جایگاه بالایی برخوردار است و این عظمت و در اوج بودن به‌گونه‌ای است که در هیچ دوره از تاریخ ایران شاهدش نبودیم.

 وی با اشاره به تاریخ دریانوردی ایرانیان، گفت: ایرانیان جز قدیمی‌ترین دریانوردان هستند که در آبراه‌های دنیا حضور مستمر داشتند.

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان تصریح کرد: در دنیای پیشرفته امروز نیروهای مسلح ایران از شناخت بالایی نسبت به جهان پیرامون خود برخوردارند.

 آیت‌الله فلاحتی در ادامه با اشاره به بیدارشدن فطرت بشریت در دنیای امروز، بیان کرد: امروز شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستیم که طی مدت سه ماه در منطقه‌ای کوچک جنایت می‌کند و بیش از ۲۵ هزار زن و کودک را به خاک و خون کشیده است این در حالی است که وجدان‌های بشری نسبت به این جنایت‌ها بیدار شده است.

 وجدان‌های بشری بیدار شده است

 وی ادامه داد: امروز وجدان‌های بشری همه ملل از آمریکای لاتین تا ایالات متحده گرفته تا اروپای شرقی، آسیای میانه و… نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیدار شده و اذعان دارند که این جنایت‌ها در تاریخ بشر بی‌سابقه بوده است.

 حقوق بشری ابزاری در دست کشورهای سلطه‌گر

 نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه حقوق بشری ابزاری در دست کشورهای سلطه‌گر است، گفت: جنایت‌هایی را که در غزه شاهد هستیم نشان می‌دهد ادعای کشورهای سلطه‌گر که دم از حقوق بشر و انسانیت می‌زنند دروغی بیش نیست.

جهاد تبیین از ملزومات مهم جامعه امروز است

 وی در تبیین واقعیت‌ها برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: جهاد تبیین از ملزومات مهم جامعه امروز است.

 نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در ادامه با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: نفتکش‌ها و کشتی‌های ایران امروز از بیخ گوش کشورهایی که ادعای قوی‌ترین ارتش جهان را داشتند، عبور می‌کند و آن‌ها جرئت پرتاب گلوله‌ای به سمت کشتی‌ها را ندارند که این نشان‌دهنده قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

 وی در ادامه با اشاره به روابط تجاری روسیه و چین با ایران، بیان کرد: دو قدرت معادله‌گردان جهان امروز علاقه‌مند به روابط تجاری با ایران هستند این در حالی است که ایران اکنون به سیستم‌های پیچیده و پیشرفته در راهداری، هوافضا و سلامت انسان دست پیدا کرده که برای دشمنان قابل تحمل نیست.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه