آیت الله فلاحتی:

شهدا مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان شهدا را مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: این وفاداری تا نثار جان در عرصه‌ی جهاد و شهادت تجلی یافت و درس آزادگی و ارزشمداری را به همگان ارزانی داشت.

شهدا مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب هستند

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم وداع با یک شهید گمنام در گلزار شهدای رشت، با تشریح نقش انقلاب اسلامی در نهادینه کردن مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام و تبلور آموزه‌های اصیل اسلامی اظهار کرد: انقلابی ماندن بسیار مهمتر از انقلابی بودن است و در طول ۴۳ سال گذشته دیدیم که چه بسیار افراد انقلابی از راه انقلاب بازماندند و چه نیرو‌های عظیم و جدیدی به جرگه‌ی انقلاب پیوستند.

وی شهدا را مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب دانست و اضافه کرد: این وفاداری تا نثار جان در عرصه‌ی جهاد و شهادت تجلی یافت و درس آزادگی و ارزشمداری را به همگان ارزانی داشت.

امام جمعه‌ رشت همچنین با اشاره به بروز اغتشاشات اخیر در برخی شهر‌های کشور، مشارکت در این جریان بازدارنده را نوعی بازماندن از مسیر انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان انقلاب و ملت از تمامی ابزار‌های رسانه ایی و تبلیغاتی برای به انحراف کشاندن نسل جدید استفاده کردند و تجربه نشان داده که تنها ولایتمداری و تاسی از رهنمود‌های رهبری است که می‌تواند افراد را در برابر این امواج سهمگین تبلیغاتی مصون دارد.

در ادامه‌ این مراسم حاضران با نوحه سرایی و عزاداری یاد شهدای بزرگ این سرزمین را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب تجدید میثاق کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه