استاندار گیلان:

حضور مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی موجب استحکام انقلاب شد

استاندار گیلان با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی موجب استحکام انقلاب شد، گفت: دشمن همواره با برخی تحرکات خود سعی در برهم‌زدن امنیت خلیج‌فارس دارد؛ اما باید بدانند که دلاورمردان نیروی دریایی ارتش و سپاه اجازه خودنمایی به آنان نخواهند داد.

حضور مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی موجب استحکام انقلاب شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی عصر امروز در دیدار با فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از قدرت بی‌نظیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: سپاه و ارتش نقش مهمی در ایجاد امنیت در مرزهای دریایی و خاکی جمهوری اسلامی داشته و با حضور مقتدرانه خود در دریا باعث استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری باعث اقتدار انقلاب اسلامی در عرصه دریا شده است، افزود: از منظر رهبر معظم انقلاب برخورداری از دریاها و اقیانوس‌ها از ذخایر و منابع ارزشمند محسوب می‌شود.

 استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به حفظ اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه دریا تصریح کرد: دشمن همواره با برخی تحرکات خود سعی در برهم‌زدن امنیت خلیج‌فارس دارد؛ اما باید بدانند که دلاورمردان نیروی دریایی ارتش و سپاه اجازه خودنمایی به آنان نخواهند داد.

۳ حوزه مهم سیاست‌های کلی توسعه دریامحور

دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریامحور از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: سیاست‌هایی که به تصویب مقام معظم رهبری رسیده و ابلاغ شده است، سه حوزه مهم آموزش، صنعت و امنیت دریایی را در برمی‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص این سه حوزه مهم افزود: یک بخش، آموزش است که دریانوردها آمادگی حضور موفق و فعالیت را داشته باشند؛ یک بخش، صنعت است که باید پای‌کار بیاید و در حوزه ساخت و تعمیر، ورود پیدا کند که خود این امر در کرانه، پس‌کرانه و پسا پس‌کرانه آورده دارد؛ محور مهم دیگر، امنیت دریایی است که بر عهده ما است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از اهداف نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را حفاظت از کشتی‌های تجاری کشور عنوان و تصریح کرد: زمانی که ناوگروه ۸۶ در مأموریت بود، ما به طور هم‌زمان در غرب و شرق اقیانوس هند حضور جدی داشتیم؛ یعنی هم‌زمان سه ناوگروه ما در حال تأمین امنیت و برقراری اسکورت و امنیت خطوط کشتیرانی و نفت‌کش‌ها بودند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه