فرمانده سپاه قدس گیلان:

هزینه مراسمات شهدا با عنایت خودشان تأمین می شود/ با همراهی همه مسئولان اثر ماندگاری برای گیلان به یادگار می ماند

سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه هزینه مراسمات مربوط به شهدا توسط خود شهدا و با عنایت آنها تامین می شود گفت: اگر کنگره دوم را با این نگاه که شهدا ما را هدایت می‌کنند برگزار کنیم، در هیچ عرصه ای دچار مشکل نمی شویم.

هزینه مراسمات شهدا با عنایت خودشان تأمین می شود/ با همراهی همه مسئولان اثر ماندگاری برای گیلان به یادگار می ماند

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور ظهر یکشنبه در مراسم آغاز دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان در مصلی رشت با بیان اینکه اگر برگزاری کنگره شهدا را به خود شهدا واگذار کنید همه کارها درست پیش می رود گفت: توسل به شهدا همه مشکلات را از پیش رو بر می دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برگزاری اولین کنگره شهدا ۱۴ سال به دلیل کمبود منابع مالی عقب انداخته شد ادامه داد: زمانی به خود شهدا متوسل شدیم توانستیم با صرف کمترین هزینه این مراسم را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه کمک های دولتی برای برگزاری اولین کنگره شهدای گیلان بسیار ناچیز بود خاطرنشان کرد: اولین استانی هستیم که کمترین هزینه را برای برگزاری کنگره شهدا داشتیم.

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه هزینه مراسمات مربوط به شهدا توسط خود شهدا و با عنایت آنها تامین می شود افزود: اگر کنگره دوم را با این نگاه که شهدا ما را هدایت می‌کنند برگزار کنیم، در هیچ عرصه ای دچار مشکل نمی شویم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا برای احیای احکام دین اسلام شهید شدند تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همراهی همه مسئولان اثر ماندگاری را برای استان خلق کنیم.

در پایان این مراسم از پوستر دومین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان رونمایی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه