فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با کنشگرهای شبکه‌های اجتماعی:

 تنها در ایران یک حادثه عادی تبدیل به مسئله امنیتی می شود/ جهاد تبیین از اولویت های سپاه

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز تمام فشار دشمن روی مردم است و می خواهند مردم را خسته کنند، گفت: در دنیا هر روز یک حادثه اجتماعی پیش می آید و دنیا محل همین حوادث است اما تنها در ایران است که یک حادثه عادی تبدیل به یک مسئله امنیتی می شود.

 تنها در ایران یک حادثه عادی تبدیل به مسئله امنیتی می شود/ جهاد تبیین از اولویت های سپاه

به گزارش خبرنگار هشت دی نشست فعالان برگزیده شبکه های اجتماعی استان با فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز در سالن ایثار و شهادت بنیاد شهید رشت برگزار شد.

 

سردار محمد عبدالله پور در این نشست با اشاره به نقش مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت: در همه انقلاب های الهی وقتی رهبر انقلاب به هر دلیلی به شهادت می رسد یا فوت می کند دچار مشکل می شوند. حتی در دوران پیامبر انقلاب دچار مشکل شد. یعنی در انقلاب ها وقتی رهبر انقلاب می رود آن انقلاب دچار مشکل می شود اما در این خصوص انقلاب اسلامی یک استثنا بوده است.

وی افزود: البته انقلاب فراز و نشیب زیادی داشته است، اما همچنان در این انقلاب عدالت از ارکان اصلی است و دشمن اول انقلاب و امروز انقلاب تفاوتی نکرده است و همان نظام سلطه که در اول انقلاب با انقلاب اسلامی مبارزه می کرد امروز هم با انقلاب مبارزه می کند.

 

 

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه راز این ثبات در انقلاب ایران مردم هستند، گفت: مکتب انقلاب ما توسط پیامبر(ص) آورده شده است اما تفاوت انقلاب ما با دیگر انقلاب ها در وجود مردم در پشت انقلاب است. هر بنای عظیمی باید بر یک ستون استوار باشد و ستون انقلاب ما همان مردم است.

 تنها در ایران است که یک حادثه عادی تبدیل به مسئله امنیتی می شود

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امروز تمام فشار دشمن بر روی مردم است و می خواهند مردم را خسته کنند تا پای انقلاب نمانند، اظهار کرد: در دنیا هر روز یک حادثه اجتماعی پیش می آید و دنیا محل همین حوادث است اما این تنها در ایران است که یک حادثه عادی تبدیل به یک مسئله امنیتی می شود.

وی ادامه داد: امام (ره) درباره مردم ایران می فرمایند مردم ما از مردم عهد رسول الله بهترند. مردم امروز جور کسانی را می کشند که در انقلاب مسئولیت های خطیری مثل ریاست جمهوری، ریاست مجلس و … را داشته اند و گاهی در جهت شکست انقلاب گام برداشته اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه امروز برای سپاه مهم ترین مسئله انقلاب و نظام امنیت است و دشمن هم مسئله امنیت را هدف گرفته است، تصریح کرد: امروز دشمن تلاش می کند با هر ابزار ممکنی امنیت ما را دچار خدشه کند مثلا تلاش می کند حتی اگر توانست با ساقط کردن یک هواپیما امنیت کشور را دچار خدشه کند. امروز کسی امنیت دارد که قدرت دارد و طرف مقابل هم حقیقتا قدرت ما را حس کرده است و به آن ها فهمانده ایم که اگر یکی بزند چند تا خواهند خورد.

آمریکایی ها می دانند که قدرت توقیف نفتکش های ایرانی را ندارند

سردار محمد عبدالله پور با اشاره به ماجرای توقیف نفتکش ایرانی توسط یونان و آزادی آن از پس توقیف نفتکش های یونانی توسط ایران اظهار کرد: امروز آمریکایی ها می دانند که قدرت توقیف نفتکش های ایرانی را ندارند.

وی تأکید کرد: منطقه تحت اشغال رژیم اشغالگر قدس هر روز دچار آتش سوزی می شود و این هشدار به این رژیم جعلی داده شده است که اگر کارهای خطرناک در ایران انجام دهند ما با قدرت امنیت خودمان را حفظ خواهیم کرد. ما در حوزه دریا، موشکی و پهپادی دست بالا را داریم و این طور نیست که آن ها بتوانند امنیت کشور را به راحتی دچار خدشه کنند.

 

هر هفته ۱۱هزار بسته معیشتی در گیلان توزیع می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز بزرگترین مشکل کشور اقتصاد است اظهار کرد: در گیلان هر هفته ۱۱ هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های مقاومت بین نیازمندان توزیع می شود.

جهاد تبیین از اولویت های سپاه

سردار عبدالله پور با بیان اینکه یکی از اولویت های کارهای ما حضور در حوزه فرهنگی و جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: امروز هر کس در این حوزه فعالیت کند مورد حمایت سپاه قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه پیگیری عدالت در جامعه از وظایف سپاه است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه