آیت الله فلاحتی: وفاق و همگرایی بین مدیران باعث حل و فصل و عبور از مشکلات می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید به اینکه وفاق و همگرایی بین مدیران باعث حل و فصل و عبور از مشکلات می‌شود، گفت: مسئول باید به واسطه عملکرد خود پاسخگوی باشد.

آیت الله فلاحتی: وفاق و همگرایی بین مدیران باعث حل و فصل و عبور از مشکلات می‌شود

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (پنج‌شنبه، ۲ تیر) در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید در دادن امانت به اهلیت افراد توجه کنید.

وی با بیان اینکه انسان دارای سه مسئولیت است تصریح کرد: مسئولیت انسان در برابر خداوند این است که به تکالیف شرعی خود عمل کند و مسئولیت انسان در برابر انسان دیگر این است که از اموال و اسرار مردم حفاظت به عمل آید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان  مسئولیت انسان در برابر خودش را هم بسیار سنگین ذکر کرد و ابراز داشت: در نظام اسلامی مبتنی بز فرهنگ تشیع و فرهنگ علوی باید دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا در مسئولیت‌هایمان حق کسی تضییع نشود.

آیت الله فلاحتی چگونه مصرف کردن علم و نعمت عمر را هم مهم دانست و اذعان کرد: کسی که وکیل مردم است در حقیقت این مسئولیت به عنوان امانت به دست وی داده شده و بسیار زود هم تمام می‌شود و باید از آن بهترین استفاده ممکن را در حوزه رضایت خداوند و خدمت به مردم ببریم.

امام جمعه رشت مسئولیت‌ها را گذرا دانست و یادآور شد: تلاش می‌کنم در جلسات استانداری گیلان و مجمع نمایندگان شرکت کنیم زیرا وفاق و همگرایی بین مدیران باعث حل و فصل و عبور از مشکلات می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: مدیریت در بخش آب، برق و گاز استان گیلان با اتخاذ برنامه های خوبی در حال انجام است و با وجود کاهش نزولات جوی و کمبود آب می‌بینیم که حجم مشکلات به وجود آمده در استان به اندازه سال گذشته نیست و بدون شک با اتحاد و همدلی هم رضایت خداوند و هم رضایت خلق خداوند تامین می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه