امام جمعه رشت:

پدیده کشفِ حجاب، نقشه منافقین است

امام جمعه رشت بابیان اینکه پدیده شوم کشفِ حجاب، نقشه جدید منافقین و مخالفین انقلاب اسلامی ایران است گفت: دستگاه قضائی باید با آنهایی در خیابان‌ها رهبری کشف حجاب را برعهده دارند برخورد کند.

پدیده کشفِ حجاب، نقشه منافقین است

به گزارش هشت‌دی آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و بزرگداشت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: مسئولان خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اهانت به قرآن دور از انسانیت است و پذیرفتنی نیست، افزود: کشور سوئد با هدف اسلام زدایی و اسلام ستیزی مجوز اهانت به قرآن را به برخی‌ها داد اما مسلمانان جهان واکنش خوبی داشتند و حتی رئیس جمهور روسیه نیز در سخنانی گفت که روسیه احترام زیادی برای قرآن قائل است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه کشورهایی که حامی این عمل نابخردانه هستند بدانند قرآن بیش از چند هزار سال است که بر تاریخ بشر حکمرانی می‌کند و بر دل‌ها نفوذ کرده است، گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران سبب خشم بسیاری از قدرت‌های دنیا شد و آنها بر همین اساس جهت ضربه زدن به این انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

تلاش دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مردم ایران از روز نخست همواره پشتیبان انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: اگر کسانی از ابتدای انقلاب، تاکنون ریزش کردند بدانید که آنها از روز هم اول هم انقلابی نبودند، زیرا تعداد پشتیبانان انقلاب اسلامی هر روز در حال افزایش است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه نمازجمعه انعکاس شعائر اسلامی به سراسر دنیا است، ادامه داد: این حضور پرشور مردم در نماز جمعه نشان‌دهنده بصیرت بالای مردم گیلان است و به همین دلیل دشمنان اسلام با همه ابزارهای معنوی و رسانه‌ای خود در تلاش هستند تا مردم را از ارزش‌ها به دور کنند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه‌های سال‌های گذشته، دشمنان تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به نظام اسلامی و کشور به کار بستند، افزود: دشمن با همه تلاش‌هایی که در میدان صورت داد ولی مردم با بصیرت نقشه‌های شومشان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه پدیده شوم کشفِ حجاب، نقشه جدید منافقین و مخالفین انقلاب اسلامی ایران است، گفت: اگرچه این موضوع بسیار محدود است و توسط برخی‌ها به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند صورت می‌گیرد اما جهت مقابله با آن باید برنامه داشت.

لزوم برخورد دستگاه قضائی با بی حجابی‌های برنامه ریزی شده

وی با هشدار به سردسته‌های تیم‌های کشف حجاب در گیلان گفت: دستگاه قضائی باید با آنهایی در خیابان‌ها رهبری کشف حجاب را برعهده دارند برخورد کند، زیرا کشف‌حجاب، جرم است و مخالف صریح حکم خدا در قرآن است و آن کسی که در خیابان کشف حجاب می‌کند، اعلام می‌کند که مخالف و قرآن و اسلام است.

وی با اشاره به اینکه اسلام دینی است که در رعایت حقوق انسان‌ها پیشتاز است، افزود: با توجه به وجود دین مبین اسلام دیگر نیازی به دستورات جدیدی در این زمینه نداریم و اسلام همه موضوعات را برای ما مشخص کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه در اسلام به حفظ و حراست از امامتی که خدا به انسان می‌دهد سفارش شده است، گفت: کسانی که نسبت به امانت‌ها و تعهدات رعایت کننده هستند، در قرآن از جایگاه والایی برخوردار هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه