استاندار گیلان:

مدیران حق حمایت از کاندیداها را ندارند

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم آزادانه حق انتخاب دارند، گفت: مدیران، فرمانداران و بخشداران به‌هیچ‌وجه حق حمایت مصداقی از نامزدهای انتخابات را ندارند و در تأیید و علیه هر یک از داوطلبان نباید موضع‌گیری کنند.

مدیران حق حمایت از کاندیداها را ندارند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» اسدالله عباسی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه در دهه فجر ۱۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: ۸۰ هزار میلیارد پروژه دیگر نیز با حضور رئیس‌جمهور تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در دولت کنونی بسیاری از واحدهای صنعتی راکد در گیلان احیا شده است، گفت: خوشبختانه قطار توسعه در گیلان شتاب مناسبی گرفته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ۶۹۶ واحد صنعتی و کشاورزی در دست اقدام است تا به بهره‌برداری برسند، تصریح کرد: در بخش اشتغال نیز ۹۴ درصد به وعده‌ها در استان گیلان عمل شده است.

مشکل کشاورزان گیلانی حل می‌شود

عباسی با اشاره به نرخ بیکاری ۷/۶ درصدی در کشور ادامه داد: این میزان در گیلان ۶/۲ است که نشان‌دهنده آن است نرخ بیکاری در این استان کاهش مناسبی یافته است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به مشکلات چایکاران گیلانی اشاره کرد و گفت: در بخش چای به دلیل آمار غلط سرانه مصرف و افزایش تولید، مشکلاتی ایجاد شد که با همت دولت این مشکل برطرف می‌شود و مطالبات چایکاران نیز پرداخت خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش خرید توافقی برنج از کشاورزان نیز ۶۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک در نظر گرفته شده که این امر نیز در حال اجرا است گ::‌با تخصیص این اعتبار برنج مازاد کشاورزان به طور توافقی از آنان خریداری می‌شود.

عباسی با بیان اینکه باید از سوی فرمانداری‌ها، زمین‌های مناسب شناسایی شود تا احداث مسکن بیش‌ازپیش رونق گیرد، افزود: خدمات دولت سیزدهم بسیار چشمگیر است و این در حالی است که در شرایطی دولت را در اختیار گرفتیم که خزانه خالی و بدهی زیادی نیز بر دوش این دولت گذاشته شده بود.

استاندار گیلان تأکید کرد: مدیران، فرمانداران و بخشداران به‌هیچ‌وجه حق حمایت مصداقی از نامزدهای انتخابات را ندارند و در تأیید و یا علیه هر یک از داوطلبان نباید موضع‌گیری کنند تا مردم آزادانه انتخاب خود را داشته باشند.

اجازه ندهیم مردم را ناامید کنند

استاندار گیلان همچنین به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: به طور حتم مردم با حضور حماسه‌ای و پرشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و نظام مقدس میثاق می‌بندند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت، اضافه کرد: مردم با نثار شهدا نشان داده‌اند که پای جمهوریت و اسلامیت ایستاده‌اند.

عباسی با بیان اینکه مردم ما با بصیرت و آگاهی همیشه پیروز و سربلند هستند، ادامه داد: مردم چشمان فتنه‌گران را کور و سران فتنه را به خاک سیاه نشاندند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم برخی از افراد مردم را دلسرد کنند، گفت: باید بازگو شود که چگونه با وجود تحریم‌های ظالمانه و با تکیه به توانمندی و استعدادهای جوانان در اکثر حوزه‌ها جزو کشورهای مطرح جهان هستیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه