تمهیدات ترافیکی آیین ۲۲ بهمن در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، روز پیروزی خون بر شمشیر و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی، محدودیت‌های ترافیکی برابر دستورالعمل‌های بومی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا با عنایت به وضعیت نارنجی در سطح شهر رشت اعمال می‌شود.

تمهیدات ترافیکی آیین ۲۲ بهمن در گیلان

به گزارش ۸دی،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار کرد: محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۲۲ بهمن ماه تا پایان مراسم راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی در ادامه افزود: محدودیت ترافیکی در چهار مسیر تعیین شده برای راهپیمایی در شهر رشت به سمت میدان شهدای ذهاب (شهرداری) به قرار زیر اعمال خواهد شد؛

۱- میدان دکتر حشمت (فلکه بانک ملی) – میدان شهدای ذهاب
۲- خیابان انقلاب (حاجی آباد) – میدان شهدای ذهاب
۳- تقاطع معلم سعدی – میدان شهدای ذهاب
۴- سه راه تختی – میدان شهدای ذهاب
۵- سبزه میدان – میدان شهدای ذهاب

سرهنگ “امیر‌ طالبی” بیان کرد: در این راستا، شرکت‌گنندگان در صورت امکان از خودروهای شخصی جهت شرکت در راهپیمایی استفاده نکنند. همشهریان از پارک خودرو در مسیرهای یاد شده قبل از آغاز محدودیت‌های ترافیکی خودداری کنند چرا که در صورت مشاهده، خودروهای متوقف شده با خودروبر به پارکینگ منتقل خواهند شد.

این مقام انتظامی همچنین از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی، از اصرار برای تردد در مسیرهایی که زمان برپایی مراسم راهپیمایی ممنوعیت تردد دارند خودداری کنند. محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای استان نیز اجرای می‌گردد و اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط پلیس راهور شهرستان‌ها برای سهولت شهروندان و حضور پرشور مردم در مراسم راهپمیایی روز ۲۲ بهمن انجام می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه