اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت_قزوین و آستارا_اردبیل

طبق اعلام رئیس پلیس راه گیلان، محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت _ قزوین و آستارا _ اردبیل و بلعکس اعمال می‌شود.

اعلام محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت_قزوین و آستارا_اردبیل

به گزارش هشت‌دی، جاور صفاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات پیش‌‌رو، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم رشت_قزوین و آستارا_اردبیل و بلعکس اعمال می‌شود.

وی در ادامه افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ پنج‌شنبه و نیز از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای دوشنبه پانزدهم‌ و جمعه ۱۵ و ۱۹ خردادماه در محور قدیم رشت_قزوین و بلعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا_اردبیل و برعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاس شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ خرداد روزهای دوشنبه پانزدهم و جمعه ۱۹ خرداد ماه ممنوع است.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم تردد سفر در صورت الزام تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ پنج‌شنبه یازدهم خرداد در مسیر قزوین به رشت محدوده رودبار یک طرفه به صورت مقطعی اعمال و تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای دوشنبه و جمعه هفته آینده در مسیر رشت به قزوین در محدوده رودبار به صورت مقطعی اعمال می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه