رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای رشت و آستارا

رئیس پلیس‌راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین، آستارا – اردبیل و بالعکس از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه خبر داد.

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای رشت و آستارا

به گزارش هشت‌دی جاور صفاری امروز در شورای فرماندهی انتظامی رشت اظهار کرد: باتوجه‌به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به‌منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین، آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی در ادامه افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور اردبیل – آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریورماه ممنوع است.

صفاری در پایان خاطرنشان کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل‌ونقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به‌ویژه در محور رشت – لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

انتهای خبر/

منبع: پلیس گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه