رئیس پلیس‌راه گیلان:

جان‌باختگان موتورسوار گیلان در رتبه بالای کشور هستند

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با اشاره به اینکه ۳۴ درصد از مجموع جان‌باختگان استان مربوط به تصادفات راکب یا ترک‌نشین موتورسیکلت است، گفت: جان‌باختگان موتورسوار گیلان در رتبه‌های بالای کشور قرار دارند.

جان‌باختگان موتورسوار گیلان در رتبه بالای کشور هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جاور صفاری امروز در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی گیلان با اشاره به اینکه این استان در زمینه جان‌باختگان موتورسوار در رتبه‌های بالای کشور قرار دارد، اظهار کرد: طبق بررسی‌های آماری تصادفات ۹ ماه گذشته در گیلان، ۳۴ درصد از مجموع جان‌باختگان و ۳۵ درصد از مجموع مجروحان تصادفات برون‌شهری استان راکب یا ترک‌نشین موتورسیکلت هستند.

وی در ادامه افزود: درصد بالایی از میزان مرگ‌ومیر و آسیب‌های جدی به ناحیه سر موتورسواران و ترک‌نشین‌ها به دلیل نداشتن کلاه ایمنی است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با بیان اینکه بیشترین کسانی که در سوانح دچار آسیب و صدمه می‌شوند جوانان هستند، تصریح کرد: عدم استفاده از کلاه ایمنی، سرعت زیاد، حرکت مارپیچ، تردد در بزرگراه، استفاده از تلفن همراه حین موتورسواری و انجام حرکات نمایشی در جاده‌ها از جمله تخلفاتی است که منجر به‌تصادف مرگبار خواهد شد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه