رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای رشت و آستارا

رئیس پلیس‌راه گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت – قزوین و  آستارا – اردبیل و بالعکس، به علت ایام ولادت و تعطیلات آخر هفته اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای رشت و آستارا

به گزارش هشت‌دی جاور صفاری امروز در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی گیلان در گفتگو با خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: باتوجه‌به تقارن تعطیلات ایام ولادت با تعطیلات آخر هفته محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی در ادامه افزود: این محدودیت‌ها به‌منظور افزایش و ممنوعیت‌ها ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه تدبیر شده است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهرماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

صفاری به محور مواصلاتی آستارا – اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مسیر هم تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ مهرماه ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان به همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل‌ونقل باربری در ایام تعیین شده اشاره و خاطرنشان کرد: این همکاری‌ها کمک بسزایی در تسهیل در عبور و مرور به‌ویژه در محور رشت – لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه