رئیس پلیس‌راه گیلان خبر داد:

ترافیک سنگین در محور منجیل به رودبار

رئیس پلیس‌راه استان گیلان از اعمال محدودیت‌ها ترافیکی در این استان خبر داد و گفت: ترافیک در محور منجیل به رودبار سنگین است.

ترافیک سنگین در محور منجیل به رودبار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» جاور صفاری صبح امروز در جریان بررسی محورهای مواصلاتی گیلان و در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه‌به اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر رشت به قزوین اما امروز ترافیک در محور منجیل به رودبار سنگین است.

وی با بیان اینکه به دلیل تعطیلات آخر هفته و همچنین تعطیلات ابتدای هفته آینده، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای رشت به قزوین و آستارا به اردبیل تعریف شده است، افزود: این محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته آغاز شده و برای جمعه ۲۰ بهمن و همچنین یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه برنامه‌ریزی‌شده است.

رئیس پلیس‌راه گیلان تصریح کرد: تردد کامیون و تریلی در روزهای گفته شده از ساعت هشت صبح تا ۲۴ در محورهای آستارا به اردبیل و برعکس و همچنین محور رشت به قزوین و برعکس، ممنوع خواهد بود.

صفاری با بیان اینکه این محدودیت‌ها به‌استثنای تریلی‌های حامل سوخت و همچنین خودروهای حامل مواد غذایی فاسدشدنی است، گفت: سایر کامیون‌ها و تریلی‌ها در این ایام حق تردد در این دو مسیر را ندارند.

رئیس پلیس‌راه گیلان هشدار داد: محور پونل به خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و عدم دید کافی مسدود است.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه