مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خبر داد:

ورود بیش از ۱۷۳ هزار خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۷۳ هزار و ۴۴۳ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شد.

ورود بیش از ۱۷۳ هزار خودرو به گیلان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» غلامعلی نیک‌فهم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته، ۱۷۳ هزار و ۴۴۳ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شد که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۱۱۱ درصد افزایش یافت، اظهار کرد: بیشترین ورود خودرو از آزادراه قزوین به رشت با ۱۰۱ هزار و ۴۰۷ وسیله نقلیه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۲۴۱ درصد بیشتر شده است.

وی در ادامه در خصوص خروج وسیله نقلیه از استان گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته افزود: ۹۶ هزار و ۸۴۶ خودرو از استان گیلان خارج شد که این میزان نسبت به مدت مشابه هفته گذشته ۳۲ درصد افزایش‌یافته است و اکنون ترافیک در همه راه‌های استان عادی و روان است.

آماده‌باش کامل پلیس در محورهای گیلان جهت تسهیل در تردد

سردار حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان نیز در حاشیه بازدید از محور رودبار در گفتگو با خبرنگاران گفت: با وجود ورود حجم زیادی از خودرو به گیلان تردد در محورهای ورودی استان پرحجم اما روان است و در این راستا پلیس با آماده‌باش کامل در تمام محورهای استان جهت تسهیل در تردد هم‌وطنان و ایجاد نظم و انضباط ترافیکی حضور دارد.

وی ادامه داد: ۵۶ تیم و گشت پلیس‌راه آماده‌باش بوده و در محورهای استان حضور دارند تا سفر ایمنی را برای مسافران رقم بزنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان از هم‌وطنان خواست با توجه به بارش برف در هفته‌های اخیر، مسافران و رانندگان ترجیحاً از تردد غیرضرور در محورهای کوهستانی و ییلاقی پرهیز کنند و در صورت لزوم حتماً زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخ‌بندان در محورهای ییلاقی و کوهستانی به همراه داشته باشند.

انتهای خبر/

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه