رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان مطرح کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجم و ششم مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: پلیس با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در رشت

به گزارش هشت‌دی، امیر طالبی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله ‌الحسین(ع)، اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با تمام توان در راستای تسهیل در عبور و مرور عزاداران حسینی تلاش می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ مرداد ماه سال جاری افزود: برای تسهیل تردد شهروندان و هیئت‌های عزاداری شهرستان رشت در مسیرها منتهی به میدان شهدای ذهاب، دانای علی، حرم خواهر امام(س) و گلزار شهدا، محدودیت ترافیکی عبور خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی شهر رشت در شب‌های تاسوعا و روز عاشورا در مسیرهای پل آزادگان، میدان آزادگان به سمت خیابان طالقانی(دانای علی)، خیابان شهریاران، پارک مفاخر به سمت طالقانی، بلوار حبیب‌زاده(ضیابری) به سمت خیابان طالقانی و چهارراه قدس، بلوار شهید مطهری، میدان صیقلان به سمت حرم خواهر امام(س) و مسیر‌های منتهی به میدان شهدای ذهاب اعمال می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه