جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در رشت:

دشمنان برای ناامن‌کردن مراسم عزاداری محرم برنامه داشتند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمنان برای ناامن‌سازی و برهم‌زدن مراسم‌های دهه اول محرم برنامه داشتند، گفت: هیچ اتفاق منفی در دهه اول محرم رخ نداد درحالی‌که تهدیدات جدی بود و دشمن با تمام قوا به صحنه آمده بود.

دشمنان برای ناامن‌کردن مراسم عزاداری محرم برنامه داشتند

به گزارش هشت‌دی، سردار قاسم رضایی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ناامن‌کردن کشور اظهار کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن به‌ویژه در ماه محرم اما کشورمان و مرزهای کشور امن است و با عنایت خدا، کمک دستگاه‌ها و جان‌فشانی مجموعه انتظامی، هیچ اتفاق منفی در دهه اول محرم رخ نداد درحالی‌که تهدیدات جدی بود و دشمن با تمام قوا به صحنه آمده بود.

وی با بیان اینکه دشمن درصدد بود به مراسم‌های عزاداری و توسلات مردم خدشه وارد کند، افزود: نه‌تنها اتفاقی نیفتاد و به خواسته شوم خود نرسیدند؛ بلکه آمار جرائم نیز کاهش یافت.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مجموعه انتظامی در صحنه است و در جای‌جای کشور با سارقان، اشرار و اراذل اوباش، هنجارشکنان و سایر مجرمان برخورد خواهد کرد و در این راه، شهدایی را تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: هرکدام از این شهدا یک سرمایه برای کشور، انقلاب و افتخار مجموعه انتظامی هستند.

سردار رضایی با اشاره به مطالبات به‌حق مردم گیلان در حوزه‌های مختلف امنیت، لزوم رعایت احکام الهی و مقابله با هنجارشکنی بیان کرد: گیلان بیش از ۸ هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است و مردمانی فهیم، مؤمن و انقلابی دارد که مطالبات به‌حقی دارند و انتظار دارند مسافرانی که برای استفاده از طبیعت خدادادی به این استان سفر می‌کنند، احکام و شئون اسلامی را رعایت کنند و ما نیز مکلف هستیم طبق قانون، پیگیر مطالبات مردم باشیم که به جد در دستور کار ما است و این مسئله را تکلیف انقلابی و قانونی خود می‌دانیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور به رتبه‌های بالای مجموعه انتظامی گیلان در موضوعات مختلف اشاره و بیان کرد: مجموعه انتظامی استان در حوزه‌های مختلف بیش از آنچه که در توان دارند، به صحنه آورده‌اند.

سردار رضایی روند اطاله دادرسی‌ها و عدم تناسب هزینه‌های جرم را دو معضل جدی و از چالش‌های دستگاه قضا، انتظامی و مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: عدم تناسب هزینه جرم با جرم در همه موضوعات هیچ تأثیری بر کاهش جرم ندارد؛ چراکه مجازات باید تأثیرگذار و بازدارنده باشد در غیر این صورت، باعث تحمیل هزینه‌های زیاد برای کشور و افزایش جرائم خواهد شد؛ لذا انتظار می‌رود این مسئله توسط دولت و مجلس با جدیت دنبال شود و این چالش حل شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه