جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

طرح‌های نظارتی بر اماکن، اصناف و محیط‌های عمومی ابلاغ شد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از ابلاغ طرح‌های نظارتی بر اماکن، اصناف و محیط‌های عمومی خبر داد و گفت: پلیس گشت ارشاد ندارد و گشت‌های انتظامی در کشور برای رسیدگی به مطالبات عمومی مردم در برخورد با تمامی جرائم برقرار شده است.

طرح‌های نظارتی بر اماکن، اصناف و محیط‌های عمومی ابلاغ شد

به گزارش هشت‌دی، سردار قاسم رضایی با حضور در گفتگو با خبرنگاران شهرستان رشت، هدف خود از سفر به گیلان را بررسی نحوه اجرای قانون و مقررات شرعی، اخلاقی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: گیلان استانی پر از جاذبه‌های خدادادی و طبیعی است که همواره موردتوجه تمامی مسافران قرار دارد و توجه به اصول اخلاقی و رعایت هنجارهای اسلامی، یکی از جدی‌ترین مطالبات ساکنان این استان است.

وی با اشاره به تقدیم بیش از ۸ هزار شهید به انقلاب اسلامی توسط مردم ولایت‌مدار گیلان افزود: دغدغه‌های مردم بر اساس قانون، ملاک اصلی کار مدیریتی در مجموعه انتظامی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، احترام به مطالبات مردم در بحث‌های ترافیکی و انتظامی را از تکالیف پلیس برشمرد و تصریح کرد: رسیدگی به معضلات ترافیکی، برخورد با سرقت و جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز از مهم‌ترین خط‌قرمزهای مجموعه انتظامی در مقابله با جرائم است.

سردار رضایی با بیان اینکه پلیس گیلان یکی از موفق‌ترین مجموعه‌ها در جلب رضایتمندی مردم است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و جلسات هدف‌مندی که امروز در استان برگزار شد، ارتقای امنیت و آرامش مردم میسر خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با تشکر از تمامی دست‌اندرکاران استانی در کمک به پلیس گیلان و کاهش حجم مأموریت‌های انتظامی در این راستا گفت: افزایش پایبندی به اصول‌دینی و رعایت هنجارهای اجتماعی، ماحصل تلاش تمامی کارکنان انتظامی در سطح کشور بوده که در بیش از ۹۹ درصد مواقع با تذکر به هنجارشکنان، تمکین از قانون صورت‌گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به رنجش خاطر مردم بابت اتفاقات رخ‌داده در سال گذشته از ابلاغ طرح‌های نظارتی بر اماکن، اصناف و محیط‌های عمومی خبر داد و بیان کرد: پلیس گشت ارشاد ندارد و گشت‌های انتظامی در کشور برای رسیدگی به مطالبات عمومی مردم در برخورد با تمامی جرائم برقرار شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب‌فرهنگی و به جهت تقویت آرمان‌های دینی بوده است، خاطرنشان کرد: مردم غیرتمند ایران از هیچ کمکی به مجموعه انتظامی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرائم دریغ نمی‌کنند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه