جانشین فرمانده انتظامی کل کشور:

تضعیف پلیس موجب تقویت مجرم می‌شود

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بنابر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تضعیف مأمور انتظامی موجب تقویت مجرم می‌شود.

تضعیف پلیس موجب تقویت مجرم می‌شود

به گزارش هشت‌دی، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات و قرارگاه استانی طرح سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها که با حضور مسئولان انتظامی در سالن اجتماعات شهدا فراجا در گیلان برگزار شد، با اشاره به هدفمندسازی گشت‌های انتظامی اظهار کرد: اقتدار پلیس با تأثیر آن بر جامعه پدیدار خواهد شد.

وی اعمال قانون به شکل صحیح را موجب جلوگیری از تعدی به مأموران انتظامی دانست و افزود: بنابر فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تضعیف مأمور انتظامی موجب تقویت مجرم می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور آمادگی کامل یگان‌های پلیس را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: تقویت یگان‌های رزمی و انتظامی باید اولویت اصلی معاونت عملیات باشد.

سردار رضایی در ادامه اشراف و موفقیت یگان‌های عملیاتی را عامل اقتدار مجموعه انتظامی و موجب افزایش جذب و استخدام نیروهای تازه‌نفس و باانگیزه برای فرماندهی برشمرد و بیان کرد: سپردن امور انتظامی و عملیاتی به سربازان وظیفه‌ای که تنها یک ماه آموزش دیده‌اند موجب شکست در مأموریت‌ها خواهد شد؛ بنابراین لازم است در این زمینه بازنگری جدی صورت گیرد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان کمبود امکانات و نیرو را عامل و دلیلی موجه برای سستی در انجام درست امور محوله ندانست و خاطرنشان کرد: باید در ساماندهی نیروهای عملیاتی، مدیریت صحیح و بادقت صورت گیرد تا تمامی عوامل به شکلی منظم در انجام امور انتظامی به‌کارگیری شوند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه