۱۳۰ طرح عمرانی در گیلان افتتاح شد

امروز در ششمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۳۰ طرح عمرانی در ۱۰ شهرستان گیلان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

۱۳۰ طرح عمرانی در گیلان افتتاح شد

به گزارش ۸دی، سالن غذاخوری دانشجویی آموزشکده شهید چمران صبح امروز از طریق ارتباط تصویری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در رشت به بهره برداری رسید.

رسول شمشادی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گیلان در آیین افتتاح این سالن اظهار کرد: برای ساخت و تجهیز این این طرح بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شد.

در بخش اسالم تالش امروز۴۰ طرح عمرانی با ۲۴ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل ۱۶ پروژه دهیاری‌های این بخش، ۱۰ پروژه توزیع برق، یک واحد آموزشی، واگذاری مسکن مددجویان، طرح‌های اشتغالزا، ساماندهی گلزار شهدا و تجهیز شبکه‌های آبرسانیست.

۳۱ طرح خدماتی و کشاورزی هم در با سیزده میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان هزینه در رودسر به بهره برداری رسید. این طرح‌ها شامل بهره برداری از ۶ پروژه بنیاد مسکن، ساخت ۲۰ واحد مسکن محرومان بهزیستی و ۵ پروژه جهاد کشاورزی است.

۲۹ طرح عمرانی هم دربخش خشکبیجار افتتاح شد. برای اجرای این طرح‌ها که در بخش‌های برق رسانی و عمران روستایی است بیش از۱۰میلیارد تومان هزینه شد.

در ششمین روز از دهه فجر ۱۲ پروژه هم با اعتباری بیش از ۳ میلیارد تومان در رضوانشهر افتتاح شد که شامل واگذاری ۱۱ واحد مسکن مدد جویی و یک پروژه برق رسانی بود.

در صومعه سرا هم شش پروژه شامل یک واحد رستوران، یک راه روستایی، برق رسانی روستایی و یک پایگاه مقاومت با۱۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

سه پروژه عام المنفعه هم در رودبار افتتاح شد. اقامتگاه بوم گردی، آسفالت معابر و یک شرکت تولید ظروف یکبار امروز با ۳۲ میلیاردو ۶۳۰ میلیون تومان هزینه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

در املش هم ۳ پروژه شامل خط انتقال آب شرب، چاه آب کشاورزی و یک گلخانه پرورش گل و گیاه در مجموع با اعتباری معادل۸۷۰ میلیون تومان افتتاح شد.

دو کارگاه آموزشی فنی و حرفه ای و یک خانه بهداشت هم با یک میلیارد تومان هزینه در فومن افتتاح شد.

پروژه‌های اصلاح شبکه توزیع برق بخش شاندرمن و یک چاه آب هم در ماسال با ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه