مرحبا: سنگ اندازی‌ در توسعه مجتمع بندری آستارا اقدام علیه امنیت ملی است

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: دست‌هایی هستند که نمی‌خواهند بگذارند مجتمع بندری آستارا پا بگیرد و تلاش برای تعطیلی آن دارند و سنگ اندازی‌های آنها اقدام علیه امنیت ملی در این نقطه از کشور است.

مرحبا: سنگ اندازی‌ در توسعه مجتمع بندری آستارا اقدام علیه امنیت ملی است

به گزارش ۸دی، نماینده مردم آستارا در مجلس شنبه شب در جمع خبرنگاران این شهرستان مرزی با بیان اینکه تخریب و بداخلاقی سیاسی به جای نقد سازنده نشسته است، اظهار کرد: باید بین نقد سازنده، تخریب، دروغ پردازی و بد اخلاقی‌های سیاسی تفاوت زیادی قائل شد و افراد باید بدانند مطرح شدن مطالب بدون اساس و پایه به آرامش جامعه صدمه می زند.

وی با اشاره به آینده بورس در کشور و وضعیت امروز و چشم انداز آن گفت: در حوزه بورس تخلف، ندانم کاری و اشتباهات مکرری را در سال های گذشته شاهد بودیم و روندی که بورس امروز در پیش گرفته را قبول نداریم. بورس از بهترین منابع برای تامین اموال و سرمایه های کشور است و با تدابیر دولت سیزدهم شاهد حل مشکلات بورس و پویایی این حوزه خواهیم بود.

غلامرضا مرحبا با اشاره به اجرای طرح صیانت از فضای مجازی بیان کرد: ما باید سواد رسانه ای و نوع استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود یاد بدهیم. راه حل فضای مجازی ممنوعیت آن نیست و باید کسب و کار مردم را هم در نظر بگیریم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به لزوم تکمیل طرح های نیمه تمام در شهرستان مرزنشین آستارا اشاره کرد و گفت: پروژه هایی مثل استخر بانوان و مجمتع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا از دغدغه های بنده از اولین روز حضورم به عنوان نماینده آستارا بود و با سفر رئیس جمهور ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل سالن ارشاد و ۱۵ میلیارد تومان هم برای تکمیل استادیوم وحدت آستارا اختصاص یافت. ۵ میلیارد تومان نیز برای پروژه استخر ورزشی بانوان آستارا در سفر ریاست جمهور اختصاص داده شد.

وی با اشاره به مجمتع بندری آستارا به عنوان یک ظرفیت ملی بیان کرد: متاسفانه دستهایی هستند که نمی خواهند مجتمع بندری آستارا پا بگیرد و آن دسته از افراد بدانند که با سنگ اندازی های آنها مجتمع بندری آستارا تعطیل نخواهد شد و تعطیلی این بندر برای آنها ایجاد فرصت نخواهد کرد. تعلل در عدم لایروبی و سنگ اندازی در توسعه مجتمع بندری آستارا اقدام علیه امنیت ملی است.

مرحبا به انتخاب شهردار جدید آستارا در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: در بحث شورای اسلامی شهر هرگز دخالت نمی‌کنم و در انتخاب شهردار آینده آستارا هیچ تأثیر ذو نقشی ندارم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه