نماینده مردم آستارا در مجلس مطرح کرد:

آسیب‌دیدگی زیرساخت‌ها در پی بارش بی‌سابقه باران

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارش باران در آستارا بی‌سابقه بود، گفت: برخی از زیرساخت‌های شهرستان دچار آسیب شده است.

آسیب‌دیدگی زیرساخت‌ها در پی بارش بی‌سابقه باران

 غلامرضا مرحبا در گفتگو با هشت‌دی با اشاره به وضعیت شهر آستارا در پی وقوع سیل، اظهار کرد: شاهد بارندگی شدیدی در آستارا هستیم درحالی‌که در دو شب گذشته در کمتر از ۳ ساعت بیش از ۱۳۰ میلی‌متر باران باریده است.

 وی با بیان اینکه این میزان بارش در آستارا بی‌سابقه بود و شهرستان آمادگی لازم را نداشت، گفت: شهر دچار آب‌گرفتگی شد و برخی روستاهای شهرستان را سیل گرفت و به برخی از زیرساخت‌ها نیز آسیب رسید.

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روستای کانرود حدود ۳۰۰ متر از شبکه برق آسیب‌دیده است و در شهر آستارا در منطقه خلیل‌آباد و شهید رستمیان نیز شاهد آب‌گرفتگی بودیم و آب وارد منازل مردم شده است.

 مرحبا افروزد: یک پل در روستای سیبلی آستارا که از خطوط اصلی مواصلاتی ما است نیز تخریب شده است و در برخی مناطق شاهد قطعی آب شرب بودیم که این معضل باید در اسرع وقت حل شود.

 وی افزود: دیروز هیئتی از استانداری گیلان با سرپرستی معاونت عمرانی استاندار به آستارا سفر کردند و امروز نیز استاندار گیلان به آستارا می‌آید.

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از مناطق آب وارد منازل مردم شده است و بعد از فروکش‌کردن بحران باید به فکر جبران خسارت مردم باشیم که زندگی‌شان تحت‌تأثیر این حادثه دچار صدمه شده است.

 مرحبا در پایان با بین اینکه این آب‌گرفتگی در منطقه خلیل‌آباد آستارا قابل‌پیش‌بینی بود، گفت: آنجا مسیلی دارد که مسدود شده و در هر بارندگی دچار آب‌گرفتگی می‌شود این مسیل باید اصلاح شود که دیگر شاهد تکرار چنین معضلی در آن منطقه نباشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه