۶ پروژه ورزشی گیلان با بیش از ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: طی دهه فجر ۶ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این استان افتتاح و تکمیل می‌شود.

۶ پروژه ورزشی گیلان با بیش از ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی،مریم بخشی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌های ورزشی در ۲ بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید که بیش از ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی گیلان افزوده خواهد شد.

وی به پروژه های بخش دولتی اشاره کرد و گفت: طی این ایام، سایت تیراندازی اهداف پروازی مجموعه ورزشی فلکده رشت با ۱۸۵ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: همچنین زمین ورزشی روستایی طاهرگوراب صومعه سرا نیز با زیربنای یکهزار و ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مرود بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تکمیل ورزشگاه شهید قاسمی رودسر نیز با زیربنای هشت هزار و یکصد متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و تکمیل ورزشگاه پرویای ولی تالش با هشت هزار و متربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، از دیگر  پروژه‌هایی است که تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

بخشی به پروژه‌های بخش خصوصی نیز اشاره و بیان کرد: خانه کشتی بندرانزلی با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام فرخنده دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بهره‌برداری و افتتاح استخر نویال پیربازار رشت با زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های ورزشی بخش خصوصی گیلان است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با سفر آقای رئیس جمهور و هیات دولت به استان گیلان، ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش گیلان اختصاص یافت تا پروژه‌های نیمیه تمام ورزشی این استان به بهره‌برداری برسند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه