معاون استاندار گیلان:

راهی را که امام خمینی(ره) تبیین کرد توقف‌ناپذیر است

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه راهی را که امام خمینی(ره) ترسیم کرد مسیر آسان نبود گفت: مسیری که امام تبیین کرد توقف‌ناپذیر است و ما تا پایان این راه پیش خواهیم رفت.

راهی را که امام خمینی(ره) تبیین کرد توقف‌ناپذیر است

به گزارش ۸دی،حسین مصطفی‌پور روز سه‌شنبه در آیین تواختن زنگ انقلاب در دبیرستان هیات امنایی دکتر شریعتی رشت افزود: انقلابی که امروز شاهد آن هستیم نهالی بود که ۴۳ سال پیش به وسیله امام راحل کاشته شد، امروز این نهال به درخت تناور تبدیل شده که شاهد ثمرات و برکات این درخت در اقصی نقاط جهان هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما با پیروزی خود کشور ما را در جهان تبدیل به کشوری اثرگذار کرد، اظهار داشت: امروز کمتر کشوری چنین خصوصیتی دارد، راه خودمان را می رویم و تصمیم خودمان را می گیریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان داشت: راهی که امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ترسیم کرد و مردم انتخاب کردند مسیری آسان نبود، گرچه شاهد سختی های زیادی بودیم اما این راه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت دشمنان انقلاب اسلامی سختی های زیادی را بر ما تحمیل کردند که جنگ نمونه ای از آن است، افزود: ۴۳ سال آسان طی نشد برای استمرار انقلاب خون های زیادی ریخته شد که همه ما باید قدر جانفشانی ها را بدانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برگزاری جشن های انقلاب اسلامی یکی از روزهای دلنشین برای دانش آموزان است، اهمیت این روزها برای شما دانش آموزان و مسئولان کاملا روشن است.

محمد رحمتی با بیان اینکه امروز ما از شما دانش آموزان اجرای منویات رهبری را می خواهیم، اظهار داشت: اگر چه در شرایط کرونا از کیفیت آموزش کاسته شده اما جا دارد از شما دانش آموزان که برای علم آموزی حضوری و غیرحضوری تلاش می کنیم، قدردانی کنم.

وی ضمن قدردانی از معلمان بیان داشت: معلمان مدافعان حریم علم و دانش هستند که از همه آنان برای آموزش دانش آموزان در شرایط سخت کرونایی قدردانی می کنم.

زنگ انقلاب در اولین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی صبح امروز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان گیلان نواخته شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه