امام جمعه لاهیجان مطرح کرد:

لزوم تحول در نظام مدیریتی گیلان/ آقای رئیسی! دست سبیل چرب ها را کوتاه کنید

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر لزوم تحول در نظام مدیریتی گیلان، گفت: مردم گیلان به یک تفکر انقلابی رای دادند و انتظار دارند عصاره این تفکر در تک تک سازمان ها و ادرات خودنمایی کند این در حالی است که فرسودگی نظارت مدیریتی را شاهد هستیم.

لزوم تحول در نظام مدیریتی گیلان/ آقای رئیسی! دست سبیل چرب ها را کوتاه کنید

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه لاهیجان در استانه سفر ریاست جمهوری به گیلان به بیان مسائل مهمی پرداخت و با اشاره به برخی انتصابات مدیران، اظهارکرد: مردم گیلان به یک تفکر انقلابی رای دادند و انتظار دارند عصاره این تفکر در تک تک سازمان ها و ادرات خودنمایی کند این در حالی است که فرسودگی نظارت مدیریتی را شاهد هستیم.

امام جمعه لاهیجان با اشاره به سودجویی برخی افراد زیر سایه دولت آقای رییسی، تصریح کرد: عده ای در استان سایه ایشان را با تیر می زدند اما الان زیر سایه دولت آیت الله رییسی به مردم دستور می دهند، عده ای تمام تلاش خود را به کار گرفتند که لاستیک های ماشین دولت را در پارکینگ انتخابات پنچر کنند که این دولت از پارکینگ انتخابات نتواند خارج شود اما اکنون کارواش ماشین دولت هستند و دستمال برداشته اند و ماشین دولت را پاک می کنند.

هیچ وابستگی به مسئولیت ندارم که کلی گویی کرده و مبهم حرف بزنم

وی خطاب به آیت الله رییسی ادامه داد: شما به ما یاد دادید که بدون تعارف و با جرات حرفمان را بزنیم، ما شاگرد شما بوده و به دنبال پست و مقام نیستیم و هیچ گونه وابستگی به آن نداریم که بخواهیم کلی و مبهم حرف بزنیم که نکند ما را از مسئولیت بردارند. برای حق گویی نیاز به مسئولیت نیست.

امام جمعه لاهیجان با تاکید بر نظارت بر وضعیت انتصابات از سوی دولت بیان کرد: دست سبیل چرب ها و درصدبده ها را کوتاه کنید که این ها اگر در زمان قاجار هم بودند پست می گرفتند و حضور این افراد زیبنده دولت شما نیست.

وی تصریح کرد: به جوان ها اعتماد کنید، جوان های زیادی آبرو گذاشتند که اکنون در حاشیه نشسته اند. جوانان متخصص، متعهد، مدیر و توانمند که در زیرمجموعه دولت شما نگاهی به آن ها نشد. جوانان را وسط میدان بیاورید و کسی جز شما نمی تواند این تحول را در نظام مدیریتی گیلان اجرایی کند. صدای مردم را که به گوشتان می رسد بشنوید و ان شاء الله سفر خوب و بابرکت و با دستاوردهای خوب رقم بزنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه