سردار علیزاده در نشست بازخوانی حوادث فتنه۸۸ در گیلان:

حل مشکلات فعلی نیازمند حضور افراد شجاع و انقلابی است/ گیلان در ۸سال اخیر حیات خلوت فتنه گران بود/ لازمه مبارزه با فساد وجود مدیر سالم و پاکدست است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه گیلان حیات خلوت فتنه گران بود و امروز نباید اجازه دهیم که ۸ سال پیش مجددا تکرار شود گفت: به افراد شجاع و انقلابی احتیاج داریم که وارد میدان شوند و مشکلات را حل کنند.

حل مشکلات فعلی نیازمند حضور افراد شجاع و انقلابی است/ گیلان در ۸سال اخیر حیات خلوت فتنه گران بود/ لازمه مبارزه با فساد وجود مدیر سالم و پاکدست است

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار نظرعلی علیزاده شامگاه پنج شنبه در نشست بازخوانی حوادث فتنه ۸۸ در گیلان و یادبود شهید اسماعیل سیرت‌نیا در مسجد سیدالشهدا(ع) رشت اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید سیرت نیا این بود که گاهی اوقات یکه و تنها برای برگزاری برنامه های بصیرتی تلاش می‌کرد و به طعنه‌های عده‌ای توجه نداشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ از ابتدای انقلاب شروع شد افزود: قبل از انتخابات ۸۸، مجله‌ای در رشت عکسی منتشر کرد که در آن میرحسین موسوی حضور داشت و بالای سر وی دو قاب یکی با عکس امام و دیگری که متعلق به رهبری بود، بدون تصویر بود و این یعنی فتنه گران از قبل انتخابات برای این موضوع برنامه داشتند   و انتخابات بهترین بستر برای اجرای اهدافشان بود.

وی با اشاره به اینکه فتنه گران برای سال ۸۸ اقدام به جذب و آموزش نیرو در اسرائیل کرده بودند تصریح کرد: فعالیت و تمرکز آنها در مراکز استان‌ها بود و شب‌ها و روزهای انتخابات جمعیتی مختلط از دختر و پسر به صورت زنجیره وار شعارهای ساختار شکنانه سر می‌دادند و درواقع برای فتنه ۸۸ تمرین می‌کردند.

علیزاده ادامه داد: قرارگاه اصلی جریان فتنه خارج از کشور و جنبش سبز گرداننده صحنه در داخل بود و با وجود آنکه تعدادشان کم بود اما از آنجایی که در مراکز اصلی تهران تظاهرات می‌کردند زیاد دیده می‌شدند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه پس از حماسه ۹ دی، ظاهر فتنه از خیابان‌ها جمع شد اما فتنه گران فتنه را در فضای مجازی دنبال کردند گفت: سران جنبش سبز دستگیر شدند اما بدنه این جنبش در کشور فعالیت داشتند.
وی با بیان اینکه فتنه گران در مراکز علمی و اقتصادی مستقر شدند خاطرنشان کرد: جنبش سبز در سال  ۹۲ با رنگ بنفش وارد عرصه انتخابات شد و فرد مورد نظرشان نیز رای آورد و اکثر وزرای دولت یازدهم از مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند؛ درواقع تمام فعالان فتنه ۸۸ در سال ۹۲ وارد مراکز و دستگاه‌های اجرایی شدند.

علیزاده با اشاره به اینکه شیوه براندازی فتنه گران تغییر کرد و از رویکرد خیابانی به صحنه جنگ نرم رفتند افزود: فعالیت فتنه گران در دستگاه‌های اجرایی و خروجی عمل آنها باعث به وجود آمدن وضعیت فعلی شد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر حفظ هوشیاری جبهه انقلاب و رصد مداوم تحرکات فتنه گران بیان کرد: رئیسی یکی از چهره‌های مطرح انقلابی بود که به جهت رفتار و شخصیت و نوع عملش در قوه قضائیه محبوب مردم شد و مردم به عملکرد دولت وی امیدوار شدند.

وی افزود: جریان انقلاب باید مطالبه کند که با جریان فتنه مماشات نشود زیرا در صورت تداوم این رویکرد، دولت رئیسی فلج می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه زمان دادن به فتنه گران فرصت لابی گری را برایشان فراهم می‌کند تصریح کرد: امروز باید با جدیت با فتنه گران مقابله شود زیرا شعار رئیسی فساد ستیزی و تحول است و با فعالان فتنه نمی‌توان تحول ایجاد کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه نمی‌توان اقتصاد و فرهنگ را با فتنه گران نجات داد بیان کرد: نمایندگان مجلس نباید در عزل و نصب ها دخالت کنند زیرا این خواسته رهبری است.

وی با بیان اینکه گیلان حیات خلوت فتنه گران بود و امروز نباید اجازه دهیم که ۸سال پیش مجددا تکرار شود عنوان کرد: به افراد شجاع و انقلابی احتیاج داریم که وارد میدان شوند و مشکلات را حل کنند.

علیزاده با بیان اینکه نیازمند مدیرانی هستیم که جرات ایجاد تحول دارند افزود: مدیر باید خودش جهادی باشد و مدیریت جهادی کند. نیازمند دقت و سرعت عمل هستیم و باید با تمام ظرفیت کار کنیم.

وی با اشاره به انتقادات برخی مبنی بر اینکه جوانان انقلابی رزومه ندارند گفت: چه کسی به مسئولان قبلی رزومه داده است؟ باید به جوانان انقلابی مسئولیت داد تا خود را ثابت کنند.

علیزاده با بیان اینکه مراکز اقتصادی، علمی و مراکز واگذاری پروژه ها فساد زا است و باید با آن مقابله شود عنوان کرد: تا زمانی که مدیر سالم و پاکدست نداشته باشیم نمی‌توانیم با فساد مبارزه کنیم. اگر مدیر سالم و پاک دست نباشد در توزیع ثروت و امکانات عدالت را رعایت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه داد دولت رئیسی به بلای فتنه گران و آسیب های زمان احمدی نژاد گرفتار شود بیان کرد: باید به مدیران شهرستانی کمک کرد البته کمک زوری نیست و باید از سوی مسئولان مطالبه شود و بدانید که این ظرفیت و خواست از سوی جریان انقلابی و مردم وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه