نظرعلی علیزاده

رشد جامعه زنان ایرانی دشمنان داخلی و خارجی را به وحشت انداخته است

نظرعلی علیزاده در یادداشتی نوشت: رشد تعالی جامعه زنان در ابعاد مختلف در جمهوری اسلامی ایران، دشمنان داخلی و خارجی را به وحشت انداخته است.

رشد جامعه زنان ایرانی دشمنان داخلی و خارجی را به وحشت انداخته است

هشت‌دی: سردار نظرعلی علیزاده در واکنش به ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان در یادداشتی نوشت: در جنگ ترکیبی، دشمن علیه ملت مسلمان ایران دست به حیله جدیدی زده است اما این بار به قشر پاک نهاد و گل‌های لطیف و زیبای دختران نو جوان ما را در محور حملات خود قرار داده است.

دشمن می‌خواهد با استفاده از ابزار رسانه‌ به‌ویژه فضای مجازی سعی در القای کشف حجاب برای ترویج بی‌عفتی کند و با مسمومیت‌های دانش‌آموزی برای جلوگیری از تحصیل و علم‌آموزی و با تعطیلی مدارس جلوی رشد و تعالی دختران عزیز نوجوان ما را بگیرد؛ چرا که رشد تعالی جامعه زنان در ابعاد مختلف در جمهوری اسلامی ایران، دشمنان داخلی و خارجی را به وحشت انداخته است.

در این باره یادآوری چند نکته ضروری می باشد.

نکته اول: مسئولین آموزش و پرورش و متولیان مدارس لازم است با هوشیاری و دقت کامل ضمن رصد همه حرکات در مدارس بطور جدی تلاش کنند از محیط داخلی مدارس حفاظت نمایند و با تشریح توطئه دشمن دانش آموزان و خانواده‌ای آنها آگاه‌سازی نمایند.

نکته دوم: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و انتظامی با اشراف بر حرکات دشمن عوامل توطئه را بموقع شناسایی و با قدرت و قاطعیت مثل همیشه برخورد نمایند و فضای رسانه ای را برای تشریح این حیله و اقدام دشمن برای افکار عمومی و آگاه سازی این قشر فعال نمایند.

نکته سوم: خانواده‌ها نقش موثر و تعیین کننده برای رشد و تعالی و تربیت فرزندان دارند. انتظار است که در این شرایط حساس مراقبت لازم را داشته باشند تا خدای ناکرده فرزند دلبندشان در این فضای غبار آلود، دست خوش فریب دشمن قرار نگیرند.

نکته چهارم: نوجوانان دختر سرزمین ایران اسلامی، بدانید، پدران و مادران شما با اراده پولادین خود دست دشمنان ملت ایران را از تعدی و تجاوز به میهن و ناموس این کشور قطع نمودند و آنها ناامید از تسلط بر این آب و خاک و مردمان می‌باشند.

لذا برای همه قشرها اقدام به دسیسه و توطئه می‌نمایند و امروز شما را هدف گرفته است. بیایید با حفظ عفت و حجاب و تلاش برای تحصیل علم و دانش، راه رشد و تعالی و عزت و کرامت را با افتخار برای خودتان و ملت و کشور در امروز و آینده به ارمغان بیاورید تا دشمنان را ناامید و دوستان را امید وار نمایید.

قطعا آینده از آن شماست و برای آینده روشن تلاش کنید. تا زمینه را برای ظهور امام زمان علیه السلام فراهم نمایید

نظرعلی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه