معاون آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:

فعالیت ۲۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گیلان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش گیلان از فعالیت ۲۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز برای گذران اوقات فراغت در این کانون‌های ورزشی شرکت کرده‌اند.

فعالیت ۲۰۰ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان گیلان

به گزارش هشت‌دی، امیر سراجی در گفتگو با خبرنگاران از فعالیت ۲۰۰ پایگاه کانون‌های ورزشی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در شهرستان‌های مختلف استان گیلان اظهار کرد: آموزش‌وپرورش گیلان تمامی ظرفیت‌ها را برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان امسال به کار گرفته است.

وی در ادامه افزود: در پایگاه‌های ورزشی بیش از ۲۰ رشته از جمله بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون، تنیس‌روی‌میز، شنا، دوومیدانی و شطرنج برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش گیلان در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان اظهار کرد: حضور دانش‌آموزان در کانون‌های ورزشی و فعالیت در رشته‌های مختلف یکی از راه‌هایی غنی‌سازی اوقات فراغت و گذران مؤثر در فصل تابستان و تعطیلی مدارس است.

سراجی با اشاره به نقش مهم و مؤثر ورزش در سلامت دانش‌آموزان بیان کرد: ورزش، نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان دارد و بی‌حالی و بی‌انگیزگی را از آنان دور می‌کند؛ ازاین‌رو خانواده‌ها باید به ورزش فرزندان خود اهمیت دهند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش گیلان با بیان اینکه ورزش در تقویت حافظه نیز تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان در یادگیری آنان نقش مؤثری دارد؛ ازاین‌رو ضروری است تا در کنار آموزش به ورزش نیز توجه شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه