رئیس هیئت شنا گیلان:

استخر شنای «ایثار» برای دانش‌آموزان رایگان می‌شود

 رئیس هیئت شنا گیلان از امکان استفاده رایگان استخر شنای ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت برای دانش‌آموزان مدارس دولتی خبر داد و گفت: این کار در راستای فرهنگ‌سازی و استعدادیابی صورت می‌گیرد.

استخر شنای «ایثار» برای دانش‌آموزان رایگان می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» عمادالدین همتی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر آمادگی این هیئت برای استفاده رایگان دانش‌آموزان مدارس دولتی از استخر ایثار مجموعه ورزشی سردار جنگل رشت اظهار کرد: این امکان طی هماهنگی و مکاتبات صورت‌گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه این کار در راستای فرهنگ‌سازی و استعدادیابی در عرصه ورزش‌های آبی که مورد توصیه مؤکد دین مبین اسلام است، صورت می‌گیرد، افزود: دانش‌آموزان ضمن استفاده رایگان از استخر شنا، زیر نظر مربیان کارآزموده و باسابقه ملی استعدادیابی و آموزش داده می‌شوند.

رئیس هیئت شنا گیلان با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در طول ایام هفته از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ظهر از استخر سرپوشیده ایثار سردار جنگل رشت استفاده کنند، افزود: طی مکاتبه‌ای از مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان درخواست کردیم تا با اطلاع‌رسانی لازم با مدیرکل آموزش‌وپرورش، هیئت شنای استان را در اجرایی نمودن طرح استعدادیابی دانش‌آموزان یاری رسانند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه