مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان خبر داد:

ورود کامل کتب درسی دانش‌آموزان به گیلان

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از ورود کامل کتب درسی دانش‌آموزان همه مقاطع ثبت‌نام‌شده به استان خبر داد و گفت: فرایند انتقال کتب از مرکز استان به شهرستان‌ها در حال انجام است.

ورود کامل کتب درسی دانش‌آموزان به گیلان

به گزارش هشت‌دی محمد فائزی امروز در گفتگو با صداوسیمای گیلان اظهار کرد: از مجموع ۳۸۰ هزار دانش‌آموزی که پیش‌بینی‌شده در سال تحصیلی جدید در مدارس استان حضور یابند، تاکنون ۳۵۰ هزار نفر معادل ۹۰ درصد ثبت‌نام کرده‌اند و روند ثبت‌نام دانش‌آموزان باقیمانده نیز در حال انجام است.

وی در ادامه افزود: عمده دانش‌آموزان ثبت‌نام‌نشده، امتحان تجدیدی خود را می‌گذرانند که بلافاصله پس از اعلام نتایج، به دانش‌آموزان ثبت‌نام‌شده اضافه خواهند شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان از ورود کامل کتب درسی دانش‌آموزان همه مقاطع ثبت‌نام‌شده به استان خبر داد و تصریح کرد: اکنون فرایند انتقال کتب از مرکز استان به شهرستان‌ها در حال انجام است و در آستانه سال تحصیلی جدید همه دانش‌آموزان کتاب‌درسی خواهند داشت.

فائزی در پایان با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر واگذاری مسئولیت سرویس مدارس به وزارت کشور، خاطرنشان کرد: از امسال قرار است در مناطق شهری، شهرداری‌ها عهده‌دار سرویس مدارس باشند و این امر در روستاها بر عهده دهیاری‌ها گذاشته شده است و همه مدارس در روند سرویس‌دهی به دانش‌آموزان، با این نهادهای عمومی همکاری و تعامل خواهند کرد.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه