نظرعلی علیزاده

رفع موانع ترویج دین اسلام با جهاد و شهادت واقعی امکان‌پذیر است

حفظ کیان اسلام و دفاع در مقابل دشمن و رفع موانع ترویج دین اسلام، با جهاد و شهادت واقعی امکان‌پذیر خواهد شد نه با مدعیان دروغین و فرصت‌طلب که بر سفره شهدا بنشینند و لاف جهاد و شهادت بزنند اما در دفاع از ارزش‌های دینی خود را کنار می‌کشند و هیچ تکلیفی برای خود قائل نیستند.

رفع موانع ترویج دین اسلام با جهاد و شهادت واقعی امکان‌پذیر است

به گزارش هشت‌دی، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گیلان در پیامی از تعرف و به عبارتی تحریف افراد از شهدا و راه شهادت نوشت: حفظ کیان اسلام و دفاع در مقابل دشمن و رفع موانع ترویج دین اسلام، با جهاد و شهادت واقعی امکان‌پذیر خواهد شد. همانند همه‌ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف. نه با مدعیان دروغین و فرصت‌طلب که بر سفره شهدا بنشینند و لاف جهاد و شهادت بزنند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ما محتاج ادامه راه شهدا هستیم
یاد و خاطره شهدا را گرامی می داریم

راه شهدا، راه روشن اسلام ناب محمدی(ص) با محوریت امامت و ولایت است که با معرفت و بصیرت، عشق و محبت اهل‌بیت(ع) بدست می‌آید. برای حفظ آن نیازمند جهاد و ایثار و فداکاری پیروان امامت و ولایت هستیم.

شهید، شاهد است و شهادت، یک راه و روش زیستن.

اگر شهدا درست شناخته نشوند و راه شهادت درست تبیین نشود دستخوش تحریف قرار خواهند گرفت. عده‌ای شهادت را آن‌گونه تعریف(تحریف) می‌کنند که دیگر دست یافتنی نیست و عده‌ای دیگر آن‌گونه برخورد می‌کنند که گویا ارزشی ندارند و امر اتفاقی و عادی است.

شهادت راهی است اسلام ناب محمدی(ص) برای زیستن و حیات طیبه و سعادت دین و دنیا و آخرت، فردی و اجتماعی پیش‌روی بشریت و برای تشکیل جامعه اسلامی و الهی ارائه نموده است.

حفظ کیان اسلام و دفاع در مقابل دشمن و رفع موانع ترویج دین اسلام، با جهاد و شهادت واقعی امکان‌پذیر خواهد شد. همانند همه‌ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف. نه با مدعیان دروغین و فرصت‌طلب که بر سفره شهدا بنشینند و لاف جهاد و شهادت بزنند ولی در روز حادثه در تشخیص نبرد بین حق و باطل دچار تردید و غایب در میدان باشند که بعضاً دیده می‌شوند و در دفاع از ارزش‌های دینی خود را کنار می‌کشند و هیچ تکلیفی برای خود قائل نیستند و هرآنچه دشمن بر سر انقلاب و اسلام و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا بیاورند کمترین دغدغه به خود راه نمی‌دهند.

اما بدانند که پیروان امامت و ولایت راه شهدا را ادامه خواهند داد و ورد زبان آنها این شعر مبارک است؛

ما در ره عشق نقض پیمان نکنیم
گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود
ما پشت به سالار شهیدان نکنیم

اللهم الرزقنی توفیق شهادت فی سبیلک

سرباز کوچک ولایت
نظرعلی علیزاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه