معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران:

شهدا بن‌بست شکنانان بزرگ تاریخ هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه قانون اساسی کشور ما به حرمت خون شهدا بی‌نظیرترین قانون اساسی در جهان است، گفت: شهدا بن‌بست شکنانان بزرگ تاریخ هستند.

شهدا بن‌بست شکنانان بزرگ تاریخ هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در یادواره ۴۱۰ شهید والامقام شهرستان فومن با بیان اینکه مسیر عبودیت با شهادت هموار می‌شود و شهدا بن‌بست شکنانان بزرگ تاریخ هستند، اظهار کرد: بیداری ملت اسلامی از خون سید الشهدا بود که نظام پادشاهی شاهنشاهی را فروریخت و در این راستا شهدا کشور ما را به اوج رساندند.

وی در ادامه افزود: قانون اساسی کشور ما به حرمت خون شهدا بی‌نظیرترین قانون اساسی در جهان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سال ۵۷ متوسط امید به زندگی مردم ۵۷ سال بود که اکنون به بالای ۷۰ سال رسیده است، تصریح کرد: پرتاب ماهواره، عرضه واکسن در عرصه جهانی و ورود بیش از یک میلیون گردشگر سلامت از موفقیت‌های انقلاب اسلامی است.

سردار نقدی در خصوص الگو گرفتن مردم غزه از انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مردم غزه با الگوگرفتن از انقلاب و بیداری اسلامی با تقدیم چند هزار شهید در حال ایستادگی هستند و این بیداری را امروزه با حضور صدها هزار نفر در لندن و نیویورک که شعار شهدای ما را می‌فرستند، می‌بینیم.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه