رئیس مجمع عالی‌بسیج گیلان:

برخی از اعضای گروه‌های نه‌گانه مجمع بسیج نیاز به بازنگری دارند

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه به نظر می‌رسد برخی از اعضای گروه‌های نه‌گانه مجمع بسیج نیاز به بازنگری دارند، گفت: از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در تمامی عرصه و بخش‌های بسیج بیش از گذشته باید استفاده شود.

برخی از اعضای گروه‌های نه‌گانه مجمع بسیج نیاز به بازنگری دارند

نظرعلی علیزاده در حاشیه اولین جلسه شورای مجمع بسیجیان استان گیلان در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه مجمع باید طرح‌هایی را دنبال کند که مشکلی از جامعه ما را حل کند، اظهار کرد: همواره در این جلسات تأکید شده‌ است طرحی که قابلیت اجرای نداشته باشد دنبال نشود.

وی با بیان اینکه برخی مسائل و مشکلات متولی دارد و در حال اجرا شدن می‌باشد، افزود: از همه‌ اعضاء و گروه‌های مجمع خواسته شده است که باید تمرکز روی مسائلی داشته باشند که مغفول واقع شده و زمین مانده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان از برنامه‌ریزی لازم برای حضور برخی رؤسای گروه‌های مجمع در جلسات کارگروه‌های متناظر استان خبر داد و تصریح کرد: هدف از این حضور استفاده از توانمندی‌های نخبگان فکری و اجرایی بسیج برای تصریح در حل مسائل و مشکلات استان است.

علیزاده ادامه داد: به نظر می‌رسد برخی از اعضای گروه‌های نه‌گانه مجمع بسیج نیاز به بازنگری دارند.

این مسئول با بیان اینکه مجمع بسیجیان استان، میدان فعالیت متخصصین و صاحب‌نظران و نخبگان بسیج را فراهم کند، گفت: از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در تمامی عرصه و بخش‌های بسیج بیش از گذشته باید استفاده شود.

رئیس مجمع بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه شالوده همه برنامه‌های مجمع باید حول محور تحقق شعار سال باشد، ادامه داد: جهاد تببین و مطالبه‌گری از دیگر برنامه‌ها و دستور کارهای مجمع خواهد بود.

مطالبه‌گری‌ها منطقی باشد

عباس حسینی هم در گفتگو با هشت‌دی با بیان اینکه مطالبه‌گری باید منطقی باشد، اظهار کرد: مجمع فعالیت اجرایی ندارد اما این به آن معنا نیست که نباید مطالبه‌گری کند.

وی بیان اینکه عرصه دانش و علم عرصه بی‌انتهایی است گفت: در حل مشکلات و رفع معضلات از علم و تخصص نخبگان استان بهره‌برداری شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس در امور اقشار و متخصصین بسیج، ادامه داد: گروه‌های تخصصی مجمع باید توانمندی ارائه طرح و برنامه را داشته باشند.

حسینی افزود: در ارائه طرح‌ها باید تمام جوانب مسئله و شرایط اجتماع در نظر گرفته شود و راهکار حل مسئله ارائه نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه