گیلان مدیر پشت میز نشین نمی خواهد/ مدیران برای حل مشکلات مردم در میدان باشند

“حسین مصطفی پور” معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیران هیچ زمانی برای از دست دادن ندارند، گفت: کشور و استان گیلان مدیر پشت‌میز نشین نمی خواهد، بنابراین مدیران باید برای حل مشکلات مردم در میدان باشند و در بین مردم حضور تأثیرگذار داشته باشند.

گیلان مدیر پشت میز نشین نمی خواهد/ مدیران برای حل مشکلات مردم در میدان باشند

به گزارش هشت دی، حسین مصطفی‌پور روز پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری املش اظهارداشت: باید عملکرد یک مسئول خروجی مثبت و اثرگذار داشته باشد؛ مدیر شهرستان باید برنامه ریز باشد و حداکثر تلاش خود را برای حل مشکلات مردم و شهرستان تا رسیدن به هدف نهایی انجام دهد.

وی افزود: باتوجه به اینکه رئیس جمهور فردی میدانی ، جهادی و پیگیر می باشد، لازم است مدیر شهرستانی نیز در عملکرد خویش میدانی و جهادی باشد و پیگیری مداوم در حل مشکلات شهرستان داشته باشد.

معاون استاندار گیلان تاکید کرد: برای حل مشکلات مردم و شهرستان باید واسطه ها کم شوند، آلام مردم با حضور مدیران کم گردد. فاصله بین مدیران و مسئولان با مردم کم شود تا با درک مشکلات اصل مأموریت و موضوع دچار خدشه نگردد.

مصطفی پور تلاش مدیران شهرستان املش را برای کم کردن ضریب محرومیت و رساندن شهرستان به شاخص های مطلوب را از دیگر انتظارات برشمرد و گفت: در این راستا رسانه ها که زبان گویای مردم هستند باید پیگیر مطالبات اقشار مختلف باشند.

وی دولت آیت الله رئیسی را با وجود موانع و مشکلات زیاد در کشور دولتی بی ادعا، برنامه ریز، جهادی و انقلابی عنوان کرد که با وعده هایی که به مردم داده بر همان اساس کارها را به پیش می برد و هدفی جز کاستن آلام مردم ندارد.

صبح امروز با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، مختار رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری املش منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه