معاون استاندار گیلان: سند تحول در فعالیت زنان و خانواده تدوین شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از تدوین سند تحول در فعالیت زنان و خانواده برای استفاده از همه ظرفیت این قشر جامعه با رویکرد تحول‌گرایی خبر داد.

معاون استاندار گیلان: سند تحول در فعالیت زنان و خانواده تدوین شده است

به گزارش هشت دی، حسین مصطفی پور امروز (دوشنبه) در نشست با مشاوران امور زنان و بانوان فرمانداری های شهرستان های استان با بیان اینکه سند تحول در فعالیت زنان و خانواده برای استفاده از ظرفیت بانوان و در دولت سیزدهم تدوین شده، افزود: در جهت تحکیم خانواده و استفاده از ظرفیت های این قشر در جامعه اسلامی، باید در کنار تقویت بعد معنوی و فرهنگی، از مسایل پژوهشی و علمی نیز بهره مند شد تا مسئولیت ها در خانه و جامعه، متعهدانه و متخصصانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید فرمانداران در شهرستان ها به برنامه های حوزه زنان و خانواده، بانوان و دختران اهتمام ویژه داشته  باشند، بیان داشت: خداوند متعال زن را دارای جایگاهی ارزشمند خلق کرده و در جامعه اسلامی نیز مورد احترام بسیار است، از این رو هم در خانواده و هم در ادارات و نهادها باید نگاهی والاتر به زنان فراتر از مسائل جاری این قشر، باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، افزود: امام راحل و رهبر معظم انقلاب، زنان را خط مقدم فعالیت‌ها در جامعه اسلامی، حفاظت از انقلاب و مشارکت در برنامه‌ها و طرح‌های مختلف معرفی می کنند از این نظر زنان با رویکرد انقلابی در کنار همه مجموعه‌ها برای حل مشکلات جامعه قرار دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، ترویج الگو و سبک زندگی اسلامی و حمایت از فعالان اجتماعی و فرهنگی را از دیگر رویکردهای دولت سیزدهم عنوان و اضافه کرد: توجه به رفع آسیب‌های اجتماعی، افزایش نرخ موالید، فرزندآوری، ازدواج جوانان و حمایت از زنان سرپرست خانواده از برنامه‌های مهم حوزه بانوان فرمانداری ها با مشارکت آحاد جامعه بویژه جامعه بانوان است که در این راستا از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها استفاده می‌شود.

مصطفی پور افزود: دشمن با بهره گیری از همه امکانات و هزینه های بالا، بر از هم‌پاشی و تضعیف بنیان خانواده تلاش دارد که جهاد تبیین در این بخش و در تقابل با اهداف شوم دشمنان نقش ارزشمندی دارد.

در این جلسه  زهرا یعقوب نژاد مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان و هر یک از مشاوران و کارشناسان امور زنان و خانواده فرمانداری های استان به بیان نظرات خود پرداختند.

اهدای لوح تقدیر به مشاوران و کارشناسان امور زنان و خانواده فرمانداری های شهرستانهای استان گیلان از دیگر برنامه های این جلسه بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه