هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، گفت: علاقمندان می‌توانند آثارشان در بازه زمانی اول دی ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۵ آذر سال جاری را به آدرس سایت www.ABOZarGilAn.ir ارسال کنند.

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان برگزار می شود

“مهدی پارسا” مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان امروز در نشست خبری بیان کرد: جشنواره ابوذر بزرگترین رویداد رسانه ای و فرصتی برای جمع آوری محتوای تولیدشده توسط اصحاب رسانه است که برای هویت رسانه ای خویش ارزش قائل هستند.

وی با اشاره به قالب های هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: این جشنواره در ۱۱ قالب شامل؛ خبر، گزارش، تیتر، یادداشت، مستند کوتاه، موشن گرافی، عکس، کلیپ، کاریکاتور، اینفوگرافی و مصاحبه برگزار می‌شود این در حالی است که در بعضی قالب ها مانند کاریکاتور و موشن گرافی نیاز به توجه بیشتر اصحاب رسانه دارد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به برگزرای هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در ۱۰ محور، گفت: این محورها مبنی بر امیدافرینی (مطالبه گری و الگوسازی)، مردمی کردن دفاع و امنیت، روحیه جهادی و انقلابی، آسیب های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، دشمن شناسی، توان داخلی خوداتکایی و مانع زدایی، سبک زندگی (ازدواج، فرزندآوری، عفاف و حجاب، مواسات و انفاق، الگوی مصرف، نماز، امربه معروف و نهی از منکر)، مدیریت فضای مجازی، دفاع مقدس (ایثار و شهادت) و محور بومی جشنواره یعنی “نقش رسانه در احیای واحدهای تولیدی” است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثارشان در بازه زمانی اول دی ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۵ آذر سال جاری را به آدرس سایت www.ABOZarGilAn.ir ارسال کنند.

پارسا تصریح کرد: در هفتمین جشنواره ابوذر جایزه ویژه شهدای رسانه در نظر گرفته شده است و در این بخش به دنبال روایت گری هستیم و امیدواریم در قالب های مخاطب پسند که مخاطب با آن ارتباط عمیقی برقرار می کند به معرفی شهدای رسانه پرداخته شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه