رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان مطرح کرد:

ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی، گفت: آمریکا در راستای شکست سیاست‌های تقابلی علیه ایران، اقدام به تحریم رسانه‌های داخلی به عنوان پیشانی نبرد رسانه‌ای کرده است.

ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی

به گزارش هشت‌دی مهدی پارسا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به بیانیه کنترل دارایی‌های خارجی (اُفک) وزارت خزانه‌داری آمریکا، اظهار کرد: وزارت خزانه‌داری آمریکا در تداوم سیاست‌های غیر بشردوستانه و اثبات استانداردهای دوگانه حقوق‌بشری خود تحریم اشخاص و رسانه‌های ایرانی را در دستور کار قرارداده که نشان از ضعف دشمن در قبال قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در راستای شکست سیاست‌های تقابلی با جمهوری اسلامی و فشار حداکثری اقدام به تحریم رسانه‌ها به عنوان پیشانی نبرد رسانه‌ای کرده است، گفت: ترس دشمن از قدرت نرم جمهوری اسلامی و قدرت اصحاب رسانه در خط مقدم جنگ رسانه‌ای نشان از شکست سیاست‌های رسانه‌ای آنها و قدرت اصحاب رسانه ایرانی در این جنگ نابرابر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه شبکه پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم در لیست تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته است، افزود: تحریم‌های رسانه‌ای دشمن در حقیقت اعتراف آنان در برابر فعالیت اثربخش رسانه‌های داخلی در جنگ روایت‌ها و جنگ‌شناختی است.

پارسا با بیان اینکه دشمن با تمام امکانات رسانه‌ای همه تلاش خود را برای ضربه به جمهوری اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود به کار گرفته است، تصریح کرد: دشمن با خطای محاسباتی، علاوه بر تلاش حداکثری خود و امکانات فراوان رسانه‌ای به اهداف شوم خود نرسیده و نخواهد رسید.

وی با تاکید بر اعتراف دشمن بر موفقیت آفند رسانه‌ای خبرگزاری‌های داخلی، افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر فعالیت رسانه‌ای درست، به‌هنگام و مستمر در عصر جهاد تبیین و جهاد رسانه‌ای افسران جنگ نرم در خط مقدم جنگ شناختی و ادراکی توطئه‌های نرم دشمن را بار دیگر نقش برآب کرده و دشمن را دچار یاس و ناامیدی کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تلاش مؤثر اصحاب رسانه در بیان حقیقت و روایت دستاوردهای نظام در مقابله با جریان تحریف دشمن، تصریح کرد: شبکه تلویزیونی پرس تی وی، خبرگزاری فارس و خبرگزاری تسنیم به نمایندگی از رسانه‌های داخلی با فعالیت مؤثر و جریان‌ساز در تیررس دشمن قرارگرفته که نشان از اثربخشی رسانه‌های داخلی در مقابل امپراتوری رسانه‌ای دنیا بوده است.

پارسا با آرزوی موفقیت برای اصحاب رسانه به ویژه رسانه‌‌های تحریمی در ادامه مسیر این جنگ برابر، گفت: ایمان و اراده افسران جنگ نرم یعنی اصحاب محترم رسانه نقشه شوم دشمن را نقش برآب و خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه