رئیس رسازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

اعزام ۲۰ خبرنگار گیلانی به کربلا

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از اعزام ۲۰ خبرنگار از این استان به کربلا خبر داد و گفت: این خبرنگاران به مدت ۱۲ روز همایش عظیم اربعین حسینی پوشش رسانه‌ای خواهند داد.

اعزام ۲۰ خبرنگار گیلانی به کربلا

 مهدی پارسا  در گفتگو با  هشت‌دی  از اعزام خبرنگاران گیلانی به پیاده‌روی اربعین خبر داد و اظهار کرد: این خبرنگاران این حرکت عظیم معنوی را با تعهد و تخصص رسانه‌ای خود روایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های رسانه‌ای گسترده درصدد انتقال فرهنگ غرب به ایران اسلامی بوده تا به اهداف شوم خود برسند، افزود: در ایامی که دشمن به خیال خام خود می‌خواست نور حسینی را در دل جوانان خاموش کند، عظمت حضور مردم در اربعین حسینی بار دیگر به آنان یادآور شد که نور حسین (ع) خاموش‌شدنی نیست و روزبه‌روز نیز بر خیل عاشقان حسینی افزوده می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه استان اعزام بیش از ۲۰ نفر از خبرنگاران بسیج رسانه گیلان جهت پوشش اخبار اربعین و خدمات مواکب به زائران و نشان‌دادن عظمت حضور مردم به کربلای معلی اعزام شدند.

پارسا با بیان اینکه این خبرنگاران به مدت ۱۲ روز برای پوشش همایش عظیم اربعین حسینی به کشور عراق اعزام شدند افزود: خبرنگاران گیلانی با تاسی از حضرت زینب (س) عظمت حضور مردم در این همایش جهانی روایت می‌کنند.
انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه